Skocz do zawartości

C20ne + 18e + c20seh brak iskry


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez GerVazY,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Generalnie sprawa wygląda tak że do calibry włożyłem silnik c20ne z głowicą i kolektorem ssącym od 1.8 Ascony i kolektor 4-2-1 rozdzielacz zapłonu od c20xe żeby walka nie było trzeba przerabiać i nie ma iskry, czujnik położenia wału podmieniłem i zero reakcji.

Dodam że świece nowe i kable nowe.

Pytanie brzmi czy cewka od c20ne współgra z rozdzielaczem c20xe i co może być jeszcze przyczyną braku iskry ,bo brak pomysłów w głowie.

 

Cewka jest 100% sprawna, bo działała ze starym c20ne i sprawdzałem napięcie 

Brak pomysłów proszę o pomoc i dziękuję.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli komp został c20ne, to musi działać.

Wiem, bo miałem taki zestaw.

 

Co jeszcze zmieniłeś?

Krokowiec jest?  Który?

Zawór obejściowy w przepustnicy zakręcony?

Daj ogólne zdjęcie.

Ale wyraźne, a nie zelazkiem robione.

Jaki motronic masz?

 

 

 

 

Czyżby mój zestaw zawędrował aż tam? :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie kupiłem cały silnik to znaczy dół c20ne z tłokami c20seh góra 1.8 Ascona i kolektor wydechowy 4-2-1, krokowy został od c20ne seria tylko nie jestem pewien jego podłączenia jakbyś mógł podpowiedzieć to byłbym wdzięczny i jeszcze jedna sprawa nie wiem za bardzo czy podciśnienie dobrze podłączyłem to też bym prosił o radę komputer seria c20ne 

Zdjęcia mam jedynie z montażu ewentualnie mogę jutro podesłać 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zdjęć ci nie pomogę.

Komputer - ML4.1 czy 1.5?

2 rzędy pinów, czy 3?

Tłoki zamień na ori c20ne, bo rozsadzisz wszystko.

Tu już się robi kompresja jak w dieslu - niebezpiecznie, sam to przeżyłem.

Wałek jaki?

 

Tymczasem poczytaj, jak masz ochotę.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer ma 3 rzędy, wałek od Ascony 18e najostrzejszy

Poprzedni właściciel niby na tym silniku zrobił 20tys i jeszcze się nie rozsypał dzisiaj zmierzę kompresję j zobaczę dokładnie jaki stopień sprężania ma

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni właściciel niby na tym silniku zrobił 20tys i jeszcze się nie rozsypał dzisiaj zmierzę kompresję j zobaczę dokładnie jaki stopień sprężania ma, dodam jeszcze że na kostce która idzie do cewki jest nie całe 11v a powinno być 12 zgadza się?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak........ Proponuję dalej tłoki zmienić.

Jak dobrze znasz sprzedajacego?

Teraz tez mu wierzysz w te 20,000km przejechane?

 

Bardzo możliwe że na tłokach masz już oberwane półki.

 

 

Możesz jeszcze oddać zakup?

Jakaś rękojmia jest przecież.

A to można potraktować jako wadę ukrytą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności