Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie, niestety nie miałem czasu się zająć opelkiem i rozważam też serwis DIXI ponieważ ich wpisy są obiecujące co do modułu, to szukałem ponad pół roku, i kiedy wszystkie inne numery są po 150-200 złotych za pasujący (ten sam nr części ) zapłaciłem 550 złotych, nie był wykodowany. Ale poradziłem sobie w inny sposób. Stwierdzając błąd pamięci założyłem że soft jet dobry tylko padła elektronika więc u zaprzyjaźnionego fachowca od elektroniki samochodowej w moim mieście sklonowaliśmy oprogramowanie, założyłem ten "nowy" i odpalił jakby zawsze tam był, niestety to nic nie pomogło.

 

  • 2 tygodnie później...

Witam mam test sam problem z systemem antykradzieżowym samochód był u kilku mechaników i żaden nie wie co może być przyczyną jak jest ktoś kto to rozgryzł to proszę o pomoc 

 

 

Witam ponownie.

Ja na razie bez sukcesów, Opel wygrał kolejną próbę naprawy. W planach mam wizytę w ASO, będę próbował się umówić w tym tygodniu do BUD-MAT Auto w Płocku słyszałem że tam podobno pomogli na taką przypadłość. Jak coś ruszy w temacie to na pewno napiszę żeby podzielić się wiedzą i pomóc innym użytkownikom. Pozdrawiam.

 

Witaj ,

dzięki za info

ja cały czas czekam na moduł - wykonałem telefon do ASO żadnych pozytywnych informacji nie wiadomo kiedy będzie i czy będzie. Mam namiar od kolegi do elektronika,  który naprawia takie układy . Na razie nie będę jednak nic robił bo boję się , że kolejny pech może unieruchomić mi auto w zimie . Jeżeli masz numer części BCM do naszego modelu to będę wdzięczny no i będę szukał takiego modułu na rynku używanych gdyby był potrzebny choćby  jako dawca części do naprawy.

 

Pozdrawiam

 

 

  • 3 miesiące temu...

Hej posiadacze uszkodzonych MERIV B czy coś się u Was zmieniło coś udało się naprawić ??

 

Mam podobny problem od maja 2022.Aso rozkłada ręce, że nie ma kodów do przeprogramowania modułu  bo opel ich nie udostępnia. Nie da siewymienic na inny bo jest do konkretnego nr VIN.Stellantis ( przedstawiciel opla) uważa że to jednostkowy przypadek.Sytuacja jest patowa,kilka razy diagnostyka,programowania kluczyków,rezetowania sterowników i nic .Kilometry się cofaj i przegląd rejestracyjny  wykaże mniej km niż było rok temu.Moze trzeba sie grupą zorganizować i udowodnić producentowi że to wada fabryczna?

 

  • Like 1

Kontaktowałam sie z serwisem i pytałam Pana czy mam iść z tym do sądu ponieważ z tego co wiem to jest wiele takich przypadków i że nie da się z tym nic zrobić.  Pan zaproponował darmowa diagnostykę i naprawę, po czym oddzwonił po 10 min i stwierdził że zdarzały się takie przypadki ale pojedyncze, więc wszystko będzie odpłatne (tylko co z tego skoro nie ma modułu i nie wiadomo kiedy beda) 

 

Ela z jakiego rocznika jest Twoja Meriva i czy może znacie Panie adres do centrali Stellantis.  Napiszę do Pań wiecej informacji  w poczcie .

 

Mam rocznik  2015,kupiony w Belgii.

 

Ja tak samo grudzień 2015 również sprowadzony z Belgii.  A usterka powstała chyba w sierpniu 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności