Wolter Opublikowano 10 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 Prośba do wszystkich osób mających ten problem o zgłoszenie go na stronie Stellantis . Ze względu na brak części proszę domagać się informacji o terminie usunięcia usterki (nowe części) lub wsparcia w zakresie instalacji używanych modułów BCM . Mozna dodac informacje że problem dotyczy ponad 500 użytkowników (kolejka na tę część stan na sierpień 22) i że powinna być ogłoszona akcja serwisowa gdyz usterka jest poważna i uniemożliwia używanie auta. Proszę też o potwierdzenie zgłoszenia problemu im więcej osób to zgłosi tym większa szansa na jakieś wsparcie . Niżej link do formularza. https://opel.my-customerportal.com/opel/s/case-webform?language=pl&_gl=1*1p1svaa*_ga*MTQ0MDE2NDA3LjE2NjI3MDc2MjE.*_ga_WXB2X25977*MTY2MjcwNzYyMS4xLjEuMTY2MjcwNzY1My4wLjAuMA..#1   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ela M Opublikowano 10 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 Godzinę temu, Wolter napisał: Prośba do wszystkich osób mających ten problem o zgłoszenie go na stronie Stellantis . Ze względu na brak części proszę domagać się informacji o terminie usunięcia usterki (nowe części) lub wsparcia w zakresie instalacji używanych modułów BCM . Mozna dodac informacje że problem dotyczy ponad 500 użytkowników (kolejka na tę część stan na sierpień 22) i że powinna być ogłoszona akcja serwisowa gdyz usterka jest poważna i uniemożliwia używanie auta. Proszę też o potwierdzenie zgłoszenia problemu im więcej osób to zgłosi tym większa szansa na jakieś wsparcie . Niżej link do formularza. https://opel.my-customerportal.com/opel/s/case-webform?language=pl&_gl=1*1p1svaa*_ga*MTQ0MDE2NDA3LjE2NjI3MDc2MjE.*_ga_WXB2X25977*MTY2MjcwNzYyMS4xLjEuMTY2MjcwNzY1My4wLjAuMA..#1 Zgłoszone, jeszcze do rzecznika praw konsumentów zgłoszę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolter Opublikowano 10 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2023 Grupa na facebook-u w DE dotyczaca problemu Meriv B https://www.facebook.com/groups/196350887134501/posts/4049580378478180/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ela M Opublikowano 11 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Dziękuję   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ela M Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 Zgłosiłam i oczywiście znowu dostałam odpowiedź automatyczną, czy kontaktowałam się z ASO.Maja przecież moje zgłoszenie i korespondencję ale chyba nikt tego nie czyta.Czyktos dostał odpowiedź że Stellantisu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ela M Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Poradziłam się prawnika z UOKiKu,doradził Po 1,pozew zbiorowy do UOKiKu Po 2 zadzwonić też do Europejskiego centrum konsumentów 225560600 Niech też każdy z nas zglosi sprawę do adekwatnej (wojewódzka)Inspekcji Hadlowej bo wtedy będzie ieksza możliwość pokazania że producent czegoś nie dopilnował i jest to wada fabryczna.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ela M Opublikowano 14 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 W europejskimcentrum konsumenta poradzono by zgłosić swoją sprawę na [email protected] I do wojewódzkiej inspekcji handlowej. Proponuję by każdy z tego forum napisał bo w" kupię"siła.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k.saski Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Witam. Ledwo się przesiadłem z Mery A do B i od razu z grubej rury problem, który opisujecie. Czy udało się komuś rozwiązać problem przez ASO lub przez inny serwis? Czy czekacie na rozstrzygnięcie Stellantisa i po prostu co tydzień odpinacie aku? @Ela M czy udało Ci się może znaleźć jakieś rozwiązanie w Krakowie? Czy ktoś może korzystał z tej usługi? https://www.olx.pl/d/oferta/bcm-bsi-modul-komfortu-opel-meriva-b-naprawa-immo-cm-CID619-IDTxgUz.html Dziękuję za poradę. Jestem zupełnie zielony jeszcze jeśli chodzi o Mery B.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ela M Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 19 godzin temu, k.saski napisał: Witam. Ledwo się przesiadłem z Mery A do B i od razu z grubej rury problem, który opisujecie. Czy udało się komuś rozwiązać problem przez ASO lub przez inny serwis? Czy czekacie na rozstrzygnięcie Stellantisa i po prostu co tydzień odpinacie aku? @Ela M czy udało Ci się może znaleźć jakieś rozwiązanie w Krakowie? Czy ktoś może korzystał z tej usługi? https://www.olx.pl/d/oferta/bcm-bsi-modul-komfortu-opel-meriva-b-naprawa-immo-cm-CID619-IDTxgUz.html Dziękuję za poradę. Jestem zupełnie zielony jeszcze jeśli chodzi o Mery B. Teraz, Ela M napisał: Niestety na Stelantisa i ASO nie ma co liczyć. Dzwoniłam do Rzeszowa i jest rzetelny.O akcji serwisowej opel nawet nie chce słyszeć. Federacja konsumentów odesłała mnie do Europejskiego centrum konsumenta i oni nawet próbują coś zdziałać ale trzeba więcej osób zgłaszających ten problem. A licznik też się cofa?   1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Witajcie , znajomy ma ten sam kłopot , jedyne co dało radę ogarniać to ułatwienie sobie z tym życia . Klema minusowa odłączana na pilota , wiadomo wszystko potem jak po odłączeniu ale nie trzeba maski podnosić i przy klemach majstrować 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.