Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Prośba do wszystkich osób mających ten problem o zgłoszenie go na stronie Stellantis . Ze względu na brak części proszę domagać się informacji o terminie usunięcia usterki (nowe części) lub  wsparcia w zakresie instalacji używanych modułów BCM . Mozna dodac informacje że problem dotyczy ponad 500 użytkowników (kolejka na tę część stan na sierpień 22) i że powinna być ogłoszona akcja serwisowa gdyz usterka jest poważna i uniemożliwia używanie auta.  Proszę też o potwierdzenie zgłoszenia problemu im więcej osób to zgłosi tym większa szansa na jakieś wsparcie . Niżej link do formularza.

https://opel.my-customerportal.com/opel/s/case-webform?language=pl&_gl=1*1p1svaa*_ga*MTQ0MDE2NDA3LjE2NjI3MDc2MjE.*_ga_WXB2X25977*MTY2MjcwNzYyMS4xLjEuMTY2MjcwNzY1My4wLjAuMA..#1

 

 

Godzinę temu, Wolter napisał:

Prośba do wszystkich osób mających ten problem o zgłoszenie go na stronie Stellantis . Ze względu na brak części proszę domagać się informacji o terminie usunięcia usterki (nowe części) lub  wsparcia w zakresie instalacji używanych modułów BCM . Mozna dodac informacje że problem dotyczy ponad 500 użytkowników (kolejka na tę część stan na sierpień 22) i że powinna być ogłoszona akcja serwisowa gdyz usterka jest poważna i uniemożliwia używanie auta.  Proszę też o potwierdzenie zgłoszenia problemu im więcej osób to zgłosi tym większa szansa na jakieś wsparcie . Niżej link do formularza.

https://opel.my-customerportal.com/opel/s/case-webform?language=pl&_gl=1*1p1svaa*_ga*MTQ0MDE2NDA3LjE2NjI3MDc2MjE.*_ga_WXB2X25977*MTY2MjcwNzYyMS4xLjEuMTY2MjcwNzY1My4wLjAuMA..#1

 

 

 

Zgłoszone, jeszcze do rzecznika praw konsumentów zgłoszę. 

 

Grupa na facebook-u w DE dotyczaca  problemu Meriv B 

https://www.facebook.com/groups/196350887134501/posts/4049580378478180/

 

 

Zgłosiłam i oczywiście znowu dostałam odpowiedź automatyczną, czy kontaktowałam się z ASO.Maja przecież moje zgłoszenie i korespondencję ale chyba nikt tego nie czyta.Czyktos dostał odpowiedź że Stellantisu?

 

Poradziłam się prawnika z UOKiKu,doradził 

Po 1,pozew zbiorowy do UOKiKu

Po 2 zadzwonić też do Europejskiego centrum konsumentów  225560600

Niech też każdy z nas zglosi sprawę do adekwatnej (wojewódzka)Inspekcji Hadlowej bo wtedy będzie ieksza możliwość pokazania że producent czegoś nie dopilnował i jest to wada fabryczna. 

 

W europejskimcentrum konsumenta poradzono by zgłosić swoją sprawę na 

dozik@uokik.gov.pl

I do wojewódzkiej inspekcji handlowej.

Proponuję by każdy z tego forum napisał bo w" kupię"siła.

 

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Ledwo się przesiadłem z Mery A do B i od razu z grubej rury problem, który opisujecie. Czy udało się komuś rozwiązać problem przez ASO lub przez inny serwis? Czy czekacie na rozstrzygnięcie Stellantisa i po prostu co tydzień odpinacie aku? @Ela M czy udało Ci się może znaleźć jakieś rozwiązanie w Krakowie? Czy ktoś może korzystał z tej usługi? https://www.olx.pl/d/oferta/bcm-bsi-modul-komfortu-opel-meriva-b-naprawa-immo-cm-CID619-IDTxgUz.html

 

Dziękuję za poradę. Jestem zupełnie zielony jeszcze jeśli chodzi o Mery B.

 

19 godzin temu, k.saski napisał:

Witam. Ledwo się przesiadłem z Mery A do B i od razu z grubej rury problem, który opisujecie. Czy udało się komuś rozwiązać problem przez ASO lub przez inny serwis? Czy czekacie na rozstrzygnięcie Stellantisa i po prostu co tydzień odpinacie aku? @Ela M czy udało Ci się może znaleźć jakieś rozwiązanie w Krakowie? Czy ktoś może korzystał z tej usługi? https://www.olx.pl/d/oferta/bcm-bsi-modul-komfortu-opel-meriva-b-naprawa-immo-cm-CID619-IDTxgUz.html

 

Dziękuję za poradę. Jestem zupełnie zielony jeszcze jeśli chodzi o Mery B.

 

 

 

Teraz, Ela M napisał:

Niestety na Stelantisa i ASO nie ma co liczyć. Dzwoniłam do Rzeszowa i jest rzetelny.O akcji serwisowej opel nawet nie chce słyszeć. Federacja  konsumentów odesłała mnie do Europejskiego centrum konsumenta i oni nawet próbują  coś zdziałać ale trzeba więcej osób zgłaszających ten problem.

 

 

 

A licznik też się cofa?

 

  • Like 1

Witajcie , znajomy ma ten sam kłopot , jedyne co dało radę ogarniać to ułatwienie sobie z tym życia . Klema minusowa odłączana na pilota , wiadomo wszystko potem jak po odłączeniu ale nie trzeba maski podnosić i przy klemach majstrować IMG_20230412_103501.jpg

  • Like 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności