Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, damianprz napisał:

Dwa razy wjechałem na autostradę i przejechałem się do następnego zjazdu na 4 biegu przy 3000 obr/min

Nie wypalasz tylko dobijasz sobie dpf-a 

4 godziny temu, damianprz napisał:

 

Jaki jest średni koszt regeneracji DPF?

Widzę że nowy DPF

300-600

4 godziny temu, damianprz napisał:

Widzę że nowy DPF na Allegro to ~1400 zł (+ koszty wymiany

To zamiennik. Nie wiem jak się sprawdza .

Wymiana akurat tam to banał 

 

13 minut temu, Marcin 83 napisał:

Nie wypalasz tylko dobijasz sobie dpf-a

 

Tzn?

 

Nie uzyskujesz temperatury potrzebnej do wypalenia . Najwyższy bieg , najniższe obroty, wtedy osiągasz max temperatury . Sprawdzałeś aplikacje ? Na niej idealnie to widać Screenshot_20221002_025335.jpg

Pisaliśmy o tym 19 października Screenshot_20221117_130835.jpg

Pisaliśmy o tym 19 października 

 

3 minuty temu, Marcin 83 napisał:

Nie uzyskujesz temperatury potrzebnej do wypalenia . Najwyższy bieg , najniższe obroty, wtedy osiągasz max temperatury . Sprawdzałeś aplikacje ? Na niej idealnie to widać

 

Jeszcze nie ogarniałem apki. Muszę zakupić tego OBD.

Czyli 6 bieg i max 1500 obrotów?

Doradzano mi na forum (tu lub na tym drugim) że niższy bieg i wyższe obroty....

 

Czyli jak rozumiem to:

- gdy się wyświetli komunikat o zapełnieniu DPF-a to już jest niewesoła sytuacja i trzeba ratować sytuację kontynuując jazdę

- ale dodatkowo on się na bieżąco wypala od czasu do czasu, gdy ma odpowiednie warunki jazdy lub gdy osiągnie jakiś poziom zapełnienia (ale jeszcze nie ten krytyczny) i można to sprawdzić np diodą podpiętą pod grzanie tylnej szyby.

 

Dokładnie tak. Jeszcze się wypala w czasie normalnej jazdy, ale są to śladowe ilości .

 

3 minuty temu, Marcin 83 napisał:

Dokładnie tak. Jeszcze się wypala w czasie normalnej jazdy, ale są to śladowe ilości.

 

Czyli jeśli się przejadę autostradą raz na jakiś czas przy odpowiednim biegu i obrotach to jest szansa że coś tam się więcej wypali?

 

Szansa będzie jeśli akurat będzie wypalanie. W czasie wypalania trzeba doprowadzić do jak najwyższej temperatury. A w czasie normalnej jazdy dziadkowe zamulate jeżdżenie mocniej zapycha filtr 

 

5 lub 6 bieg i obroty muszą być tak nie mniej jak 2500. Przy 1500 Ti ty dwumas rozwalisz i raczej dpf też nie wypalisz. 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności