Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dwa tygodnie temu wymieniłem uszczelniacz wału korbowego dzisiaj zauważyłem że znowu pojawił się olej na łączeniu jak przed wymianą. Co może być przyczyną 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/96790-wymiana-uszczelniacza-wa%C5%82u-od-strony-skrzyni-opel-astra-j-16-turbo/
Udostępnij na innych stronach

Zły montaż, albo rysy na powierzchni wału.

 

Są filmiki na YT, jak mechaniki wyjmują uszczelniacze wkrętarką i śrubką - to najszybszy sposób na porysowanie powierzchni.

 

A może to nie tylko był wyciek z uszczelniacza.

W silniku X22XE też miałem wyciek i wszystko wskazywało na uszczelniacz, ale po wymianie uszczelniacza po krótkim czasie wyciek się znów pojawił.

Dopiero uszczelnienie łożyska tylnego załatwiło sprawę wycieku, ale to trochę więcej roboty. 

 

6 godzin temu, rafalgrzegorz napisał:

Dopiero uszczelnienie łożyska tylnego załatwiło sprawę wycieku

Jakiego łożyska?

Od czego to łożysko?

 

 

5 godzin temu, ja37 napisał:

Jakiego łożyska?

Od czego to łożysko?

Tylnego łożyska głównego wału silnika.

 

 Pewnie chodzi o to?

Nie słyszałem, żeby ciekło, jeśli nie było demontowane.

 

U mnie jest inny uszczelniacz wału. 

Screenshot_20230427-075008.jpg

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności