losiumen Opublikowano 3 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2023 (edytowane) Wczoraj akurat wjechałem na kanał i przy okazji zauważyłem coś takiego jak na zdjęciach. Skąd się bierze ten olej i ta maż? Co jest nieszczelne? Ubytków oleju zbytnio nie ma, od dołu jest osłona silnika więc wycieków nie było widać. Pacjent Meriva 1.4 90 km 2007. Edytowane 3 Maja 2023 przez losiumen   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2023 Osłona przegubu gubi smar.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiumen Opublikowano 29 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 W dniu 3.05.2023 o 23:14, ArKos napisał: Osłona przegubu gubi smar. W jakiej skali trudności jest naprawa tego? I co trzeba zrobić by to wymienić?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 Odkręcić półoś zrzucić sworzeń wahacza , odkręcić najprawdopodobniej końcówkę drążka kierowniczego żeby uzyskać miejsce ,i łącznik stabilizatora. rozciąć opaski na starym przegubie , i albo wymienić cały przegub z osłoną albo sama osłonę . Następnie wyciągnąć przegub z piasty , zbić przegub , wyczyścić półoś , założyć opaskę ,założyć osłonę , nasmarować nowy przegub , zamontować go na półosi założyć osłone , zacisnąć na niej opaski , i reszta w odwrotnej kolejnosci. Żeby założyć tylko osłonę to przegub i tak musisz ściągnąć , wymyć dokładnie, i nasmarować.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiumen Opublikowano 3 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2023 W dniu 29.05.2023 o 21:43, Marcin 83 napisał: Odkręcić półoś zrzucić sworzeń wahacza , odkręcić najprawdopodobniej końcówkę drążka kierowniczego żeby uzyskać miejsce ,i łącznik stabilizatora. rozciąć opaski na starym przegubie , i albo wymienić cały przegub z osłoną albo sama osłonę . Następnie wyciągnąć przegub z piasty , zbić przegub , wyczyścić półoś , założyć opaskę ,założyć osłonę , nasmarować nowy przegub , zamontować go na półosi założyć osłone , zacisnąć na niej opaski , i reszta w odwrotnej kolejnosci. Żeby założyć tylko osłonę to przegub i tak musisz ściągnąć , wymyć dokładnie, i nasmarować. Dzięki . Chyba to zostawię mechanikowi :)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiumen Opublikowano 3 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2023 W dniu 29.05.2023 o 21:43, Marcin 83 napisał: Odkręcić półoś zrzucić sworzeń wahacza , odkręcić najprawdopodobniej końcówkę drążka kierowniczego żeby uzyskać miejsce ,i łącznik stabilizatora. rozciąć opaski na starym przegubie , i albo wymienić cały przegub z osłoną albo sama osłonę . Następnie wyciągnąć przegub z piasty , zbić przegub , wyczyścić półoś , założyć opaskę ,założyć osłonę , nasmarować nowy przegub , zamontować go na półosi założyć osłone , zacisnąć na niej opaski , i reszta w odwrotnej kolejnosci. Żeby założyć tylko osłonę to przegub i tak musisz ściągnąć , wymyć dokładnie, i nasmarować. Dzięki . Chyba to zostawię mechanikowi A tutaj znalezione w sieci jakby ktoś się chciał sam pobawić Osłona Przegubu - wymiana w OPEL MERIVA: instrukcje i filmiki instruktażowe krok po kroku (autodoc.pl)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.