Skocz do zawartości

FALOWANIE OBROTÓW NA ROZGRZANYM SILNIKU


nikolas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jestem tu nowy mam pewną kwestie może się uda wyjaśnić.

Kupiłem Astre II (G) od brata u mechanika stwierdzono zawór spv i sterownika pompy wysokiego ciśnienia jeżeli ten nie będzie działał.

No i tak też się stało pierwsze wymieniłem zawór po regeneracji za 548zł i do tego sterownik używany za 350zł.

Na zimnym nie faluje wszystko jest okej ale nagrzeje się na 80/90°C i na luzie zaczynają falować obroty podłączyłem pod komputer wyrzuciło 2 błedy. 

Pomóżcie jeżeli coś wiecie 267000km przejechane

Screenshot_20230729-132503.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na klekotach, ale znam się na zdjęciach.

Wiesz, że to, które zamieściłeś, w powiększeniu jest mniejsze, niż w poście?

Druga sprawa.

Niejeden klekot był montowany w astrze G.

Moja szklana kula wysiada.

Trzecia sprawa - podziękuj bratu, że ci sprzedał minę.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności