Skocz do zawartości

Po wizycie u gazownika wzrost spalania :(


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Moj dolot powietrza:

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Juz kiedys te fotki wrzucalem na forum, sa stare ale nic sie z doletem nie zmienilo :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Na zdjęciu widzę że dolot zimnego masz zatkany?To powietrze pobiera ci tylko z ciepłego?

Zrobię tak samo,zobaczę czy się polepszy.Dzięki za zdjęcia. :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zaraz, przecież auto lepiej sprawuje się na zimnym powietrzu i mniej teoretycznie spala... to czemu puszczać na silnik cieple, zamist zimnego? Ja znów mam zatkany dolot cieplego i leci tylko zimne :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No ja odłączyłem ten przewód gumowy łączący wlot zimnego od grilla do filtra i jest lepiej a zatkałem na wlocie z grilla.To jednak pomaga.

Ale faktycznie jak kolega wyzej pisze,to według logiki zimne powietrze nie powinno być odcięte.Dziwne :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po prostu szybko, bez kłopotów i kosztów można "naprawić" samochód.

Możesz zatkać ciepłe, ale kombinuj jak zmienić dolot zimnego....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość JanuszW

według logiki zimne powietrze nie powinno być odcięte.Dziwne

Właśnie, a co z przepustnicą która tam się znajduje, otwiera dopływ (ciepłe-zimne) powietrze, kiedyś zatkałem ciepły dopływ to gdy silnik był zimny to gasł, gdy zatkałem zimny dopływ na rozgrzanym gasł, nie wiem może u mnie jest aż tak szczelnie :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta klapka jest dość szczelna, więc nic dziwnego.

Jak odcinasz którys otwór, to trzeba tez zablokowac tą klapke w odpowiednim położeniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak odcinasz którys otwór, to trzeba tez zablokowac tą klapke w odpowiednim położeniu.

a to jest bardzo proste:

jeśli chcesz żeby lecialo zimne powietrze to pojeździj, rozgrzej silnik aż zlapie temp i zdejmij przewód z puszki filtra powietrza, z przodu, jest tam jeden przewód co wlaśnie otwiera i zamyka tą klapke. Ściągnij go i zaślep (wkręć np śrubke, do tego przewodu oczywiście) w ten sposób klapka będzie zamknieta i bedzie lecieć tylko zimne powietrze. Chcesz żeby lecialo cieple, to zrób ten myk na zimnym silniku. Ja tak mam zrobione już dlugi czas i wsio jest ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności