Skocz do zawartości

Problem z cyrkulacja płynu chłodniczego


Rekomendowane odpowiedzi

termostat nigdy nie jest szczelny w 100%

teraz są grzałki, kiedyś były małe otworki dla przepływu płynu przez termostat.

po to, żeby się cały nagrzewał i otwierał.

Właśnie dlatego część wlotu na chłodnicę jest gorąca.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No i panowie naprawione . Wymieniłem ten podobno nowy termostat na inny , całe szczęście tu w Anglii nie robią z tym problemu.  Na poczatku było tak samo ale potem jeszcze znalazłem filmik na YT że samochody które działają na wysokich temperaturach tak jak właśnie Meriva potrzebują płynu chłodniczego o podwyższonej temperaturze gotowania .

Więc zakupiłem może nie najlepszy ale taki na 110 stopni i problem znikł.  Wychodzi na to że na zwykłym płynie gdzieś się para zbierała i nie mogło tego przepchnąć.  

Mam nadzieję że problem nie wróci :-D 

Dzięki panowie za pomoc 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności