Skocz do zawartości

Opel Astra III H 1.9 CDTI 120 KM 2 wałki rozrządu.


Gość adi2507

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe czym się różnią skrzynie pomiędzy wersjami 120 i 150KM?

No wlasnie. Przeciez tam sa kola zebate, synchronizatory itp. wiec nie podobne aby zastosowali stal nizszej jakosci, jak skrzynia biegow jest podatna na przeciazenia i inne tego typu. Moze roznia sie tylko oznaczeniami? Mnie sie wydaje, ze jest tu ta sama skrzynia co w DTH, bo jak jest tu w DTJ mozliwosc odblokowania 30KM i NM, to by nie zakladali skrzyni od slabszej wersji silnikowej lub od 8V. To sa tylko moje przypuszczenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wesol a co w przypadku wymiany sterownika,na aktualizacji samej nie pojedzie.Zresztą masz w Tisie wybór rodzaju programowania.Jeśli myślisz o SPS to się zgadza.Co do skrzyni to w AH 1.9 obojętnie jaka moc jest zawsze M32.Czyli 100KM i 150KM ma tą samą skrzynie. 1.7 też ma m32

Edytowane przez BENY72

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz wybór oprogramowania??? GM podpisuje swoje wersje oprogramowania ze ta jest do silnika takiego a takiego. podpisuje z jakim wyposazeniem jest ta wersja softu?? przeciez niemozesz walic na pale co popadnie bo pozniejbedziesz plakal ze cos nie dizla albo klma albo czujnik jakiś albo np tempomat. GM gdzie spisze ze to sa dokladnie te same silniki. Czy wolis spytac pozadneog tunera z Wroclawia co takich silnikow natrzaskal dziesiatki a moz ei setki i twierdzi ze wiekszosci przypadkow turbiny sa rozne. Pomysl zreszta chocby pod kątem np vaga. W swoich silnikach tez blizniaczych byly zazwyczja roznice i w suszarkach i wtryskach tam gdzie moc byla rozna. Czemu opel taki dobroduszny byl i daje turbine drozsza do slabszego silnika. Po co??nie lepiej przyoszczedzic kase w fazie produkcyjnej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu opel taki dobroduszny byl i daje turbine drozsza do slabszego silnika. Po co??

To akurat wszyscy wiedzą. Był pewien moment w historii astry, zaraz na początku jej produkcji, gdy nie nadążali trzaskać aut z silnikiem 120KM 8v. Mieli na stanie sporo 150KM 16v zatem zaczeli wypuszczać TYMCZASOWO 120KM 16v - Z19DTJ. Turbiny są identyczne, sprawdzałem w EPC.

Edytowane przez ocrmind

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem że robisz tylko to co w silniku,bez zmiany w konfiguracji auta.Tyczy się tylko silnika a nie urządzeń wspólpracujących.Robię to więc wiem co mówię.A robić można dużo,pisałem już o tym.Dla przykładu VC w kombi lub Signum 2.0 lub 2.2 w dieslu,stały problem z potencjometrem przepustnicy.Wgrywam program z limuzyny i działa.A co VW robi to mnie najmniej interesuje bo kombinują jak koń pod górkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności