Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To chyba powszechny problem wszystkich właścicieli Sinter. Dotyczy maski silnika. Puchnący lakier. Wyglada to koszmarnie. Byłem wczoraj u lakiernika i powiedział mi ze moja maska jest do wyrzucenia bo pewnie jest przegnita na wylot. Albo gościu sie nie zna ale cos nie rozumiem. Aluminium reaguje z powietrzem tworząc na powierzchni cienką warstwę tlenku glinu i nie wystepuje efekt głębokiej korozji. Te purchle to moim zdaniem błąd stosowania złego podkładu który jakoś wchodzi w reakcję z aluminium. Jak koledzy poradzili sobie z tym. Czy usuniecie całkowicie lakieru i malowanie całej klapy lub foliowanie usunie problem. Pozdrawiam.

Edytowane przez sonar

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz ale ceny masek na Allegro są tak niskie że ja bym poszukała używki w dobrym stanie niż malowała.


Wiele masek właśnie z powodu braku świadomości lakierników co należy zastosować wygląda potem jak twoja. Możliwe iż już kiedyś była malowana i ktoś źle to zrobił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekhood

Poprzedni właściciel mojej miał podobny problem, więc okleił maskę folią carbonową. Trzyma już trzeci, czy czwarty rok i nadaj wygląda fajnie, więc to też jakiś sposób :) (szczególnie fajnie wygląda wieczorem pod światło ;) )

 

post-40459-0-61299500-1384976092_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Wcale nie jest to częste.

Ja na żywo jeszcze się z tym nie spotkałem. A już trochę sinterek widziałem.

 

Lub folia.

Ale pamiętaj aby byl jednolity kolor przed klejeniem. Może podkład. Bo w słońcu widać potem przebarwienia i cienie.

 

Kup używke w kolorze.

Max 200 zł.

Można taniej.

 

Ja drzwi kupiłem za 35 zł.

Stan dobry. Kolor oryginał.

Więcej kurier kosztował. ;)

Ale żaden lakiernik nie zrobil by tego do 100 zł.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Nie jestem właścicielem Sintry ale mam pytanie.Tylko maska jest aluminiowa w Sintrach?.Jak z pozostałymi blachami karoserii?.Bo jeżeli tylko maska to zastanawia mnie co producent miał na celu podejmując taką decyzję ?.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taka zagrywka ze strony producenta jak napisałeś harnas1515 jest dla mnie kompletnie niezrozumiała.Chciał zdjąć kilka kg z przodu,lepiej odprowadzić temperaturę ?.Tak bardzo ciężki jest przód w Sintrze?.

Edytowane przez Natan

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość harnas1515

Wadą są poszycia progów. Prawdopodobnie źle odprowadzana woda. I brak odpowiedniej konserwacji. Zjada je ruda od wewnątrz.

To taka zagrywka ze strony producenta jak napisałeś harnas1515 jest dla mnie kompletnie niezrozumiała.
dla nas też. Ale teraz traf za amerykanami. ;) Może dobre odprowadzenie temperatury. Nie wiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności