Gość gregor1992 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Ciśnienie oleju na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku wynosi 4 bary   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkasz Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 wymieniałem jakiś czas temu rozrząd i nigdzie (min. książka Hayenes i poradniki na forum) nie spotkałem się z Twoim pomysłem, dlatego proponuję nie kombinować i przykręcić napinacz do bloku na "sucho". Witaj grzegorzj. W jednym z wątków pytałeś użytkowników o rozrząd firmy FAI. Czy założyłeś ten rozrząd i jeśli tak to jak się sprawuje? Ja też mam ten dylemat: FAI za 350 zł czy swag za 700. Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorzj Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Witaj grzegorzj. W jednym z wątków pytałeś użytkowników o rozrząd firmy FAI. Czy założyłeś ten rozrząd i jeśli tak to jak się sprawuje? Ja też mam ten dylemat: FAI za 350 zł czy swag za 700. Witam, zdecydowałem się na zestaw Ruville 3453016S, w pudełku był łańcuch z logiem ruville, napinacz z sfrezowaną cechą, oraz 3 ślizgi z hologramem GM, kupiłem go w aparts.pl za mniej niż 200zł, wiec była to najtańsza opcja, pewnie jak by FAI był jakoś znacząco tańszy to bym kupił FAI. Po zmianie do tej pory przejechałem 15 tyś km i na razie wszystko jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkasz Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Grzegorz dziękuję za odpowiedź. Zdecyduję się na FAI. Z Twojej opinii wynika że cena nie zawsze jest adekwatna do jakości więc po co przepłacać. Zawsze 350 zyla w kieszeni tym bardziej że noszę się z zamiarem sprzedaży auta. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Ciśnienie oleju na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku wynosi 4 bary Gregor ja bym sprawdził zaworek ciśnieniowy w pompie. Może tłoczek od zaworka jest zablokowany i nie upuszcza nadmiaru. Rozebrać i wyczyścić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Niekoniecznie musi to być wina zaworka nadmiarowego. Jeśli po wzroście obrotów >2000obr/min ciśnienie nie wzrasta ponad 4 bary, to znaczy, że zaworek jest sprawny, a pompa "ciasna" i w doskonałej kondycji. Przycięty zaworek to wzrost ciśnienia oleju do wartości przekraczających 6-7 barów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Przycięty zaworek to wzrost ciśnienia oleju do wartości przekraczających 6-7 barów. To fakt.Problem w tym że nie wiadomo czy mu nie rośnie.Bo nie pisał czy to sprawdzał. Nie napisałem aby to sprawdził.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.