Skocz do zawartości

czy paliwo ma wpływ na osiągi?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kamilcombo

nalałem za 100 zł V poweru, za 100zł zwykłego, i za 100 zł Bio

 

i powiem ze Bio jest najlepsze :D

 

tyle samo pali, tak samo jeździ a tanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

szkoda tylko że: Odpowiedziałeś na temat poruszony ostatnio we wrześniu, a na dodatek nie podałes jaki silnik posiadasz, więc na dobrą sprawę Twój post nic nie wnosi do tematu. Ale to tylko moje zdanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój post nic nie wnosi do tematu. Ale to tylko moje zdanie.

Mało tego ,,,

 

nalałem za 100 zł V poweru, za 100zł zwykłego, i za 100 zł Bio

Ciekawe jak sprawdziłeś spalanie, skoro nigdy nie nalałeś do pełna,,,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nalałem za 100 zł V poweru, za 100zł zwykłego, i za 100 zł Bio

 

i powiem ze Bio jest najlepsze :D

 

tyle samo pali, tak samo jeździ a tanie

Możesz powiedzieć kolego jak to niby sprawdzileś?? skoro lejesz rtylko za 100zł...?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nalałem za 100 zł V poweru, za 100zł zwykłego, i za 100 zł Bio

 

i powiem ze Bio jest najlepsze ;)

 

tyle samo pali, tak samo jeździ a tanie

Możesz powiedzieć kolego jak to niby sprawdzileś?? skoro lejesz rtylko za 100zł...?

 

łooooj tam czepiacie się chłopa a rozwiązanie proste :(

 

paliwko sie skończyło do zgaszenia to opla na lawetę, na stację, wlew za stówkę, kasowanie licznika, i znowu do zgaszenia:D:D:D Czynność powtórzyć :D:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcel_kk

W polskiej normie dla olejów napędowych ustalone jest minimum liczby cetanowej, wynoszące 51, ponieważ badania eksploatacyjne silników Diesla wykazały, że paliwa o niższej liczbie niekorzystnie wpływają na silnik (powodując spalanie w rosnącej objętości nad tłokiem, co termodynamicznie jest niekorzystne) i znacznie obniżają ekonomikę jazdy. Generują też większy hałas, a zwiększone zużycie paliwa (przy niezupełnym spalaniu) powoduje zwiększoną emisję sadzy. Natomiast wzrost liczby cetanowej powyżej 50 wydatnie poprawia własności eksploatacyjne paliwa, praca silnika jest "miękka", łatwiej wchodzi on na obroty, ułatwia rozruch silnika, spowalnia zanieczyszczenie dysz wtryskiwaczy, ogranicza udział cząstek stałych w spalinach i obniża hałaśliwość silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcel_kk

Masz na to jakiś dokument, bo ja się łudziłem, że nasze paliwa mają 61 cetanów,,,

Niby są w Polsce stacje benzynowe sprzedające olej napędowy o deklarowanej LC min. 55.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności