Skocz do zawartości

czy paliwo ma wpływ na osiągi?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chuliganus

Wyzsza liczla oktanowa to odpornosc na spalanie detonacyjne

Trudno się z tym nie zgodzić.

inaczej paliwo z wyzsza LO pali sie wolniej nie szybciej!

Ale tu chyba coś pomieszałeś - o ile wogóle jest różnica w spalaniu... To chyba większa LO powinna spalać się szybciej jak już...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość robertnet

Ale tu chyba coś pomieszałeś - o ile wogóle jest różnica w spalaniu... To chyba większa LO powinna spalać się szybciej jak już...

wszystko sie zgadza, kolega wesoł ma racje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubie miec racje ale to chyba w wiekszosci wynika z tego ze nie od parady mam tytuł inż technik samochodowych. Oczywiście nie chwaląc sie i prosze nie myslec ze jestem jakis mega-mózg bo tez czasem sie myle ale nie w tej konkretnie sprawie. Sa zreszta artykuły na necie i mozna sobie poczytac o wynikach z hamowni na NO PB 95 i 98. Na 99 V-power moze i sa lepsze osiagi ale to nie z racji ze jest 99 oktanow bo tam nie oto chodzilo i efektem ubocznym jest wlasnie tak duze LO. Polecam sprobowac smignac na sprytusie ( wpiac sie z butelka w weze) a zobaczycie ze przybedzie chyba ze 15 KM. SPiryt potrzebuje polowe tego tlenu co benzyna do spalenia i dlatego tak jest. W benzynach liczy sie kalorycznosc i nawet tak jest w weglu z kopalni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja zalalem pierwszy raz swoja astre benzynka 98 jak sie w daleka trase wybieralem i nie zauwazylem wsumie zadnej roznicy w jezdzie... hmmm a tankuje TYLKO na shellu... czyzbym przeplacil 23 gr na/L ?? :wesoly: 0,23gr/1L= 10,35 zł w porownaniu z 95... No nie wiem jak tam z praca silnika czy bylo ciszej czy nie bo przy 160 km i tak jest glosno :evil: Zrobie kiedys probe z v-power raicing tylko cena mnie przeraza 4,45 zl/1 L :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jak bedzie zblizac sie rezerwa to zaleje 5 l v-power r. i przejade sie po A4 zobacze czy jest roznica... :wesoly: ale jesli nawet by byla... to szkoda by mi bylo kasy na taka benzyne... Ale slyszalem ze czasem warto ją zatankowac bo ponoc czysci wtryskiwacze... nie wiem ile w tym prawdy... Ale chyba by taniej wyszedl jakis dodatek do benzyny czyszczacy wtryski :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby odczuc poprawe osiagow , przerzucajac sie z 95 na racinga , trzeba conajmniej 70 - 90 km przejechac na racingu , aby komputer sie dostosowal do nowych wartosci , przyspieszyl zaplon itp. w c20xe ktory ma czujnik spalania stukowego taka operacja nastapi szybciej , a w c20ne mozna max wybrac 98 oktanow za pomoca przelacznika , robilem probe z DESPERO z forum KRC , i nie ma roznicy , on mial Williamsa 2.0 16v 149km a ja C20NE lekko podkrecone , i obydwa zalalismy racingiem , i co najlepsze szlismy leb w leb , ale to tylko i wylacznie zasluga masy , roznica ponad 200 kg , ale poprawy osiagow na racingu nie odczulem zadnych. fakt faktem jedyne co to to ze wtedy bez problemu osiagnelem GPS'owe 230 km/h na obwodnicy trojmiasta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość CarlosMENDOZA

Moje zdanie jest takie.

Żeby odczuć polepszenie na tym paliwie silnik musi mieć czujnik spalania stukowego, lub ręczna regulację kąta wyprzedzenia zapłonu.

Inaczej to zbędny wydatek.

Witam ja37 Czy silnik x12sz posiada czujnik spalania stukowego ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności