Gość Anonymous Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Witam wszystkich. Mam Astrę F z gazem silnik 1,6 X16SZR. Mam taki problem, że samochód ciężko zapala. Przeważnie udaje mu to się za trzecim razem. Czasami jest tak, że po puszczeniu kluczyka silnik ledwo ledwo chodzi (ma bardzo niskie obroty) i po chwili gaśnie. Parę razy zdarzyło mi się, że odpalił dopiero za n-tym razem a pomarańczowa kontrolka od silnika mrógała miarowo i ciągle tak jak migacze. Sprawdziłem kody błędów i wyszedł kod 1503-Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera. Rozkręciłem obudowę stacyjki i sprawdziłem czy wtyczka się nie obluzowała, ale nie. Myślałem też, że może coś z kluczykiem jest nie tak, ale na zapasowym kluczyku też jest tak samo. Robiłem reset komputera i też nie pomogło. Pomóżcie mi bo już nie wiem co jest grane. Może ktoś miał taki sam problem. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość evo Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Kod 1503 to immo,poszukaj bo bylo :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/#findComment-255329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Proponuje przeczyścić styki jakimś kontakt-sprayem. Styki przy czytniku immo, przy kompie, przy przekaxniku pompy, przy kostce 9-cio pinowej obok kompa. Teraz reset kompa i próba. Jak nie pomoze, to pisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/#findComment-255292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Nie pomogło Przeczyściłem kontaktem wszystkie złącza i kostki jakie były w prawym słupku przy nogach pasażera. Tak samo wtyczkę do immo przy kierownicy. Zrobiłem reset i zero poprawy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/#findComment-255199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Czyli trzeba szukać gdzieś indziej. Teraz znajdź przekaźnik odcinajacy wtrysk, który założył gazownik i zobacz, jak wygladaja styki w nim, w środku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/#findComment-255065 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Styki w tym przekaźniku wyglądają dobrze. Nawet nie są zaśniedziałe. Potraktowałem je kontaktem. Tak jak i wszystkie inne styki, przekaźniki, czujniki, złącza i wtyczki w komorze silnika. W dodatku wcześniej byłem u mechanika żeby mi sprawdził pompę paliwa i ponoć jest OK. Był wymieniony filter paliwa na nowy. I nic. Zero poprawy. Samochód ma kłopoty z zapalaniem. Wyświetla się kod 1503 i czasami jak nie zapali to miga pomarańczowa kontrolka od silnika. Nie chcę jechać do ASO w Koninie po pierwsze dlatego, że tam za sam wjazd płaci się 100zł a po drugie słyszałem dużo niezbyt pochlebnych opinii o tym serwisie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/#findComment-254909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Zrób eksperyment. Dostań sie do przekaźnika pompy. Będa przewody: dwa czerwono/niebieskie czarny brązowo/czerwony.Daj jakimś kablem na ten ostatni plus z akumulatora. I dopiero spróbuj odpalać.To nam powie, czy naprawdę coś jest popsute z immobiliserem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/#findComment-254859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Ale to mam zrobić przy wyjętym przekaźniku czy na włożonym?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/#findComment-254856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Jak chcesz. Tylko w czasie grzebania miej wyłączony zapłon. Mozesz zrobić to w innym miejscu, może będzie ci łatwiej. Lewy przedni słupek - tam sa 2 złacza. W jednym z nich jest przewód niebiesko/czerwony. Na niego daj +. I odpalaj.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/#findComment-254854 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Tam jest sporo tych kabli. W tym złączu co kable idą później pod podłogę, tzn. pod wykładzinę czy w tym drugim? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/#findComment-254852 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.