ja37 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Jak pamietam, to w tym po prawo. Taki przewód jest tylko jeden, nie pomylisz. On zasila pompę paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Zrobiłem tak jak pan kazał. Oto wyniki eksperymentu. Wybrałem lewy słupek i szukałem niebiesko czerwonego kabla w tych dwóch złączach. Doszukałem się trzech. Dwa cieńkie i jeden grubszy. Domyśliłem się że to ten grubszy ale dla pewności podłączyłem voltomierz. Przy przekręceniu kluczyka w pozycję co się zapalają kontrolki na Voltomierzu 0. Dopiero przy dalszym przekręceniu kluczyka i odpalaniu na woltomierzu 14,1V i jak silnik chodzi cały czas na voltomierzu 14,1V. Podłączyłem plus z akumulatora do tego kabla i zacząłem odpalać. Było zdecydowanie lepiej, bo gdzieś na 20 odpaleń tylko trzy razy nie zapalił za pierwszym razem. I jeszcze jedno spostrzeżenie. Pomkę paliwa chyba powinno być słychać jak chodzi, takie buczenie tak? Bo u mnie jej nie słyszę. Jest cisza. [ Dodano: Sob Lip 19, 2008 11:22 ] Aha i po odłączeniu kabelka już za drugim razem nie zapaliła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Tak, to ten grubszy Ja swojej pompki w sumie tez nie słysze. Piszesz, że było lepiej, ale nie tak jak trzeba - tez nie zapalała. Wszystkie awaryjne rzeczy na drodze kabla od pompy były ominiete..... Gdzieś dalej masz spadki napięcia. Albo sama pompa już się psuje. Od lewego słupka do pompy masz po drodze jeszcze 2 wtyczki(przynajmniej w corsie są, sadzę, że w astrze też.) Jedna powinna być od spodu auta tuż przed zbiornikiem a druga to wtyczka już na zbiorniku, od góry. Te wtyczki jeszcze oczyść. Jeśli nie pomoże, to zmierz ciśnienie, jakie daje pompa paliwa. Aha, filtr paliwa wymieniałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Filter paliwa wymieniłem. Tą wtyczkę przy zbiorniku od dołu w kanale tez przeczyściłem i potraktowałem kontaktem porzy okazji wymiany filtra paliwa. A gdzie są dokładnie od góry te styki do pomki? Gdzieś pod siedzeniem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Jeśli masz HB, sedan to szukaj pod tylnym siedzeniem, w caravanie trzeba zbiornik zdejmować.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 A czy to nie ma wpływu lub coś jest nie tak że u mnie pomka paliwa zaczyna działać dopiero w pomencie roztruchu? Tzn. napięcie na nią jest podawanie w chwili rozruchu? Nie powinno to dziac się chwilę wcześniej w momencie gdy przekręcę kluczyk w położenie kontroli zapalone? [ Dodano: Sob Lip 19, 2008 21:00 ] Mam HB.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254513 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Z tych silników, przy których dłubałem tylko c14nz i c16nz mają załączanie pompki po włączeniu zapłonu na chwilę. Reszta w momencie rozruchu. Podnieś tylne siedzenie, wykładzinę, i zobaczysz taką sporą czarną plastikową zaślepkę. Pod nią masz dostęp do pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254484 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam. Sprawdziłem i przeczyściłem tą wtyczkę co jest pod siedzeniem bezpośrednio nad pomką paliwa. Nie pomogło. Cały czas jest tak samo. Po zresetowaniu komputera po jakimś czasie znowu wyskakuje mi kod błędu 1503. To może to nie jest pomka? A jak sprawdzić jeszcze czy pomka wytwarza prawidłowe ciśnienie? Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254147 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 To już trzeba pojechać do warsztatu. U mnie, w Łodzi pomiar kosztuje około 20zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Nie wiem gdzie u mnie w Koninie robią takie pomiary. A jakieś inne sugestie co do mojego problemu? Szukałem coś na internecie o kodzie błędu 1503 ale nic nie znalazłem. Czyżbym tylko ja miał taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-253531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.