Skocz do zawartości

Kod 1503 i problemy z zapalaniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Jak pamietam, to w tym po prawo.

Taki przewód jest tylko jeden, nie pomylisz.

On zasila pompę paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254851
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Zrobiłem tak jak pan kazał. Oto wyniki eksperymentu. Wybrałem lewy słupek i szukałem niebiesko czerwonego kabla w tych dwóch złączach. Doszukałem się trzech. Dwa cieńkie i jeden grubszy. Domyśliłem się że to ten grubszy ale dla pewności podłączyłem voltomierz. Przy przekręceniu kluczyka w pozycję co się zapalają kontrolki na Voltomierzu 0. Dopiero przy dalszym przekręceniu kluczyka i odpalaniu na woltomierzu 14,1V i jak silnik chodzi cały czas na voltomierzu 14,1V. Podłączyłem plus z akumulatora do tego kabla i zacząłem odpalać. Było zdecydowanie lepiej, bo gdzieś na 20 odpaleń tylko trzy razy nie zapalił za pierwszym razem. I jeszcze jedno spostrzeżenie. Pomkę paliwa chyba powinno być słychać jak chodzi, takie buczenie tak? Bo u mnie jej nie słyszę. Jest cisza.

 

[ Dodano: Sob Lip 19, 2008 11:22 ]

Aha i po odłączeniu kabelka już za drugim razem nie zapaliła.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254603
Udostępnij na innych stronach

Tak, to ten grubszy :D

Ja swojej pompki w sumie tez nie słysze.

Piszesz, że było lepiej, ale nie tak jak trzeba - tez nie zapalała.

Wszystkie awaryjne rzeczy na drodze kabla od pompy były ominiete.....

Gdzieś dalej masz spadki napięcia.

Albo sama pompa już się psuje.

Od lewego słupka do pompy masz po drodze jeszcze 2 wtyczki(przynajmniej w corsie są, sadzę, że w astrze też.)

Jedna powinna być od spodu auta tuż przed zbiornikiem a druga to wtyczka już na zbiorniku, od góry.

Te wtyczki jeszcze oczyść.

Jeśli nie pomoże, to zmierz ciśnienie, jakie daje pompa paliwa.

Aha, filtr paliwa wymieniałeś?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254546
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Filter paliwa wymieniłem. Tą wtyczkę przy zbiorniku od dołu w kanale tez przeczyściłem i potraktowałem kontaktem porzy okazji wymiany filtra paliwa. A gdzie są dokładnie od góry te styki do pomki? Gdzieś pod siedzeniem?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254531
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz HB, sedan to szukaj pod tylnym siedzeniem, w caravanie trzeba zbiornik zdejmować.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254526
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A czy to nie ma wpływu lub coś jest nie tak że u mnie pomka paliwa zaczyna działać dopiero w pomencie roztruchu? Tzn. napięcie na nią jest podawanie w chwili rozruchu? Nie powinno to dziac się chwilę wcześniej w momencie gdy przekręcę kluczyk w położenie kontroli zapalone?

 

[ Dodano: Sob Lip 19, 2008 21:00 ]

Mam HB.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254513
Udostępnij na innych stronach

Z tych silników, przy których dłubałem tylko c14nz i c16nz mają załączanie pompki po włączeniu zapłonu na chwilę.

Reszta w momencie rozruchu.

Podnieś tylne siedzenie, wykładzinę, i zobaczysz taką sporą czarną plastikową zaślepkę.

Pod nią masz dostęp do pompy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254484
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam. Sprawdziłem i przeczyściłem tą wtyczkę co jest pod siedzeniem bezpośrednio nad pomką paliwa. Nie pomogło. Cały czas jest tak samo. Po zresetowaniu komputera po jakimś czasie znowu wyskakuje mi kod błędu 1503. To może to nie jest pomka? A jak sprawdzić jeszcze czy pomka wytwarza prawidłowe ciśnienie? Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254147
Udostępnij na innych stronach

To już trzeba pojechać do warsztatu.

U mnie, w Łodzi pomiar kosztuje około 20zł.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-254090
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie wiem gdzie u mnie w Koninie robią takie pomiary. A jakieś inne sugestie co do mojego problemu? Szukałem coś na internecie o kodzie błędu 1503 ale nic nie znalazłem. Czyżbym tylko ja miał taki problem?

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/11742-kod-1503-i-problemy-z-zapalaniem/page/2/#findComment-253531
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności