Skocz do zawartości

filtr paliwa diesel


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Hej.Ten temat byl już przerabiany przy rozważaniach silnika 2.0 di i dti.Ale jak pamietam po załozeniu nowego filtra trzeba pamietać żeby go zalać ropą i odkręcić jeden wtrysk i krecić rozrusznikiem tak długo az zacznie psikać ropą.Najlepiej jednak jechać do jakiegoś serwisu niekoniecznie aso i zapytać czy mają specjalne maszyny zssące do tego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie samodzielną wymianę filtra paliwa.

Koszt takie wymiany w ASO to jakieś 60 zł razem z filtrem, a będziesz miał święty spokój przed zimą

 

Jak pójdzie coś nie tak to będziemy mieli nowy post:

 

"Problem z uruchomienim zimnego silnika"

 

Ale i wtedy postaramy się pomóc :twisted:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręcić jeden wtrysk

 

Nie, nie, zdjąć wężyk nadmiarowy z ostatniego wtrysku.

 

 

Dzieki Ja37 ze mnie poprawiłeś:twisted::)Ale nie znalazłem tego tematu starego wiec napisałem z pamięci a sie myliłem:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bogdan, Zalej filtr do oporu ropą i nie powinno być problemu.Jeżeli uszczelka jest na gwincie i ma plastikowy uchwyt,to go zdejm,bo on tylko jest do przytrzymania na czas do montażu.

Filtry nieraz wymieniam i nigdy nie było problemów ,a jak się zapowietrza to przyczyna musi być inna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

W Serwisie Opala w Wawie za filtr paliwa do diesla spiewają ok. 60 zł, a za wymianę kolejne 66 zł. Ja kupiłem filtr do cdti w hurtowni za 50 zł a za wymianę dałem 20 zł. Wymieniałem u sprwadzonego mechanika. Sama wymiana trwała ok. 3 minuty. Po włożeniu nowego filtra trzeba było tylko usunać powietrze z układu paliwowego. Polega to na tym , że trzeba kręcić rozrusznikiem z równoczesnym naciskaniem na pedła gazu. Robi sie to tyle razy dopóki samochód nie odpali. Później zrobiłem 2 okrążenia wokół placu, mechanik sprawdził jeszcze raz szczelność. Następnie po 15 min. jeszcze raz uruchomiłem silnik - było ok, więc pojechałem sobie dalej w swoją stronę.

Myślę, że następny filtr wymienię sobie sam..... :twisted:

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem filtr do cdti w hurtowni

 

 

Silniki CDTI to inna para kaloszy. Podobnie jak np. Y17DTL same się odpowietrzają i wystarczy sposób opisany przez Ciebie.

 

Ale 2.0 DTI niestety sam się nie odpowietrzy i dlatego jak coś zrobi się nie tak przy wymianie filtra to są później problemy z odpalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności