Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Prawe kolo wychyla sie bardziej od lewego podnioslem auto do gory po krecilem w prawo lewo i kolo prawie dotyka stabilizatora tego co idzie od zderzaka a w lewym tak nie ma. Zachowuje sie jak by nic go nie ograniczalo. Podczas skrecania w lewo zachowuje sie tragicznie jak by plynol. Moze to problem tego typu mam 3 obroty fajera w lewo 2 w prawo, ale na listwie samo nie moglo sie nic przestawic ... jedyne wyjscie chyba to rozebrac cala przekladnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1288-prawe-kolo-wychyla-sie-bardziej-od-lewego-jak-by-nie-bylo-bl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Jedź raczej na geometrię, tam znajdą przyczynę. Masz 5 obrotów kierownicy od końca do końca? U mnie chyba są 3....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1288-prawe-kolo-wychyla-sie-bardziej-od-lewego-jak-by-nie-bylo-bl/#findComment-352482 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 hahaha cały w tym problem że geometria nic nie wykaże mialem taki przypdek w warsztacie i sie okazało zbierzność dobra ale auto lepiej skreca w prawo aniżeli w lewo po oględzinach i domysłach okazło sie że to wina końcówek drążków kierowniczych poprostu jedna była orginalna a druga wymieniana i tak ustawil ktoś zbierzność ale niestety auto nie skrecało tak jak powinno był to Volkswagen Polo ale i tak o to samo zapewne chodzi w tej sprawie wiec marka nie ma różnicy jeżeli jestes w stanie to zdejmij przednie koła i zmierz sobie długość końcówki drążka kierowniczego jeżeli jedna bedzie dłuższa od drugiej to sprawe masz rozwiazaną natomiast jeżeli nie to no to może same drążki kierownicze w co z resztą wątpie bo objawy wskazują na końcówki. To trudne do zdiagnozowania jak ktoś nie miał takiego przypadku bo geometria nic nie wykazuje ona tylko reguluje zbierzność kół względem osi auta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1288-prawe-kolo-wychyla-sie-bardziej-od-lewego-jak-by-nie-bylo-bl/#findComment-352447 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 A ja bym raczej podejrzewał kąt wyprzedzenia zwrotnicy.... Nie wiem, jaki silnik, bo w 1,0 ie było drążka stabilizatora, w większych to a nim ustawia się ten kąt.... Poza tym obojętne jakie są końcówki drążków, geometrię da się ustawić. Chyba, że poszly sinenblocki tylnej osi, ale to na geometrii powinni sprawdzić, przed ustawianiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1288-prawe-kolo-wychyla-sie-bardziej-od-lewego-jak-by-nie-bylo-bl/#findComment-352442 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 no właśnie obojętne jakie są końcówki geometria wychodzi dobra zabawa sie zaczyna wtedy gdy chodzi o wychylenie koła przy maks skrecie. Nie jestem pewien ale na 99.9 % to jest wina końcówek i geometria tu nic nie pokaże.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1288-prawe-kolo-wychyla-sie-bardziej-od-lewego-jak-by-nie-bylo-bl/#findComment-352437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Jeśli przy geometrii punkt środkowy maglownicy będzie dobrze "złapany", to nie ma możliwości, żeby kręcić np. w prawo 2 obroty, a w lewo 1 obrót kierownicy. Nawet, jak jedna końcówka będzie "krótsza", a druga "dłuższa", geometrię da się ustawić, ale wtedy maglownica nie będzie w swoim "środku", będzie widać po ustawieniu koła kierownicy. Dlatego myślę o kącie wyprzedzenia zwrotnicy, koło prawe poszło do przodu i tyka zderzak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1288-prawe-kolo-wychyla-sie-bardziej-od-lewego-jak-by-nie-bylo-bl/#findComment-352436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Oczywiście zgadzam sie z tym ale zauważ że jak było coś robione w układzie kierowniczym to mogła być przestawiona kolumna kierownicy na krzyżaku i ktos sobie potem to ustawił a końcu kolumny zmieniając położenie koła a kilka zębów. Tak było przynajmniej przy tej polówce że ustawili zbierzność kół a położenie kierownicy ich nie obchodzi i juz oni sie martwią o kierownice dlatego też nie jest wcale powiedziane że listwa musi być po środku i dlatego sa rozbieżnoci w obrocie kierownicą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1288-prawe-kolo-wychyla-sie-bardziej-od-lewego-jak-by-nie-bylo-bl/#findComment-352403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 tyle sie napisalem cale okno zapisalem i kazal mi sie zalogowac boze swiety po pracy napisze z powrotem to Podejzewam ze geometria nic nie da a jezeli jest przestawiony na slimaku to moze byc ze kola sie wychylaja w lewo zbyt mocno niz byl zaplanowany skret tylko kiego grzyba jest 3 w lewo a 2 w prawo tego niewiem i wiem ze trza pierw rozebrac maglownice i ustawic jak powino. Samo nie moge sie przestawic bo by albo zerwalo gwint albo byly by widoczne problemy w czasie jazdy i co chwile by cos przeskakiwalo. a co do drazku za dlugiego to sobie mysle ze nawet jak sie wsadzi za dlugi a sie ustawi zbieznosc to wychodzi na jedno i to samo bo przeciesz kola sa oby dwa na wprost ustawione. ja juz nic nie kapuje ide spac dzieki za pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1288-prawe-kolo-wychyla-sie-bardziej-od-lewego-jak-by-nie-bylo-bl/#findComment-352382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 fabian86, Może rozkręcił ci się drążek i stąd ten wychył.Zrób jakieś foty,bo nie kumam,czy masz wychył koła jakby się zbieżność rozjechała,czy masz kąt zmieniony. Na oponie nie widać już łysego wewnętrznego bieżnika? Jedż na zbieżność,albo sam ustaw.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1288-prawe-kolo-wychyla-sie-bardziej-od-lewego-jak-by-nie-bylo-bl/#findComment-352372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 no wlasnie chcialem zrobic tez myslalem ok to powjedzcie jak potem fotki wzuzic? Nie nie widac bieznika nic nie zdziera porobie fotki i wam wszystko pokaze a co do rozkrecenia to niee bo ledwo je odkrecilem hehe. Hmm ja takie cos mialem ale nie bylo na poczatku klopotu jak skrecilem teraz od pewnego czasu moze byc to tez od wjezdzanai pod kraweznik pare razy jak debil wjechalem udezylem wyrwalo kierownice z rak i wiecie co dalej. w serwisie powjedzieli ze zachowuje sie jak by mial za dlugi drazek i powjedzieli ze autko sie rozjezdza to jest typowe w corsach ale nie sadze niewiem. zrobie fotki:D [ Dodano: Wto Paź 24, 2006 16:31 ] dodam ze to nie serwis opla tylko tani uniwersalny (wiecie) ale watpie bo to byli prymitywni ludzie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1288-prawe-kolo-wychyla-sie-bardziej-od-lewego-jak-by-nie-bylo-bl/#findComment-352349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.