Gość Anonymous Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 włożyłem silnik c20xe do corsy a silnik (moj pochodził akurat z calibry) na motronicu 2.5 teraz probuje go odpalić i tu mam problem 1. przy rozruchu niema iskry na 2 i 3 cylindrze zmienilem kopułke rozdzielacza na inną używaną ale dobrą oraz cewkę ( przemierzyłem oporność w cewkach i zgadzają sie z danymi kat tak że to chyba ok ) ale iskra jest tylko na swiecy 1 i 4 2. Pompa paliwa dostaje impuls max 9V i tylko w czasie rozruchu - czy jest to normalne bo w corsie 1.2 pompa dostaje impuls już na I pozycji stacyjki zn. włączonym zapłonie Przekaźnik pompy paliwa był kupiony nowy kilka lat temu i nie uzywany przeleżał w garażu wiązka silnika była prawie cała reszte poskładałem wg. schematu Moduł zapłonowy kupilem uzywany razem z cewką i miał być dobry Prosze napiszcie mi gdzie szukać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Według mnie, to masz motronic 2.8 i ci jest potrzebny DIS, a nie aparat. Wskazuje na to numeracja cylindrów na których masz iskrę, a na których nie masz. DIS ma z kompa 2 przewody sygnałowe, ty podłączyłeś pewnie wtyczkę DIS-a do modułu i dlatego masz iskrę tylko na 2 cylindrach. Jeden z przewodów sygnałowych jest pomijany. Zakładaj DIS, a mi opchnij moduł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/#findComment-240384 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 jak kupowalem silnik to byl rozdzielacz uszkodzony z powypadkowej calibry uwalony o połowe i nie można poznac czy to był rozdzielacz z tego co wiem to model z disem ma taką pokrywke w miejscu starego rozdzielacza niewiem co jest pod tą pokrywką pusto czy np. czujnik halla. A można jakoś poznać po silniku (zewnątrz) czy jest to model z disem czy bez,oczywiscie tego czarnego modułu nie bylo ale kable na hallotron i do modułu pod cewką są ( a to kabel do dis a ma taką samą wtyczke co do modulu pod cewką ) - ma to też model z disem bo niewiem I sprawdzałem miernikiem wg schematu połączenie wtyczek z kompem i wyszło mi na to ze wszytko jest oki czyli tak że jednak mam m2.5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/#findComment-240096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Dasz mi numer kompa? Chce się upewnic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/#findComment-239983 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 numer na sterowniku Bosch 0 261 200 191 a jak co top ten drugi numer obok GM 90 324 334   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/#findComment-239888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Wychodzi gorzej. Komp jest na 95% od c20ne. Jak ja podłączyłem komp od viki z c20ne, tez mi chodził na 2 gary.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/#findComment-239872 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 ja dostałem tego kompa do silnika własnie jak kiedys ogladalem kompy na allegro to podobne widzialem i dla silnika xe i ne i dlaczego Pan napisal na 95% własnie a dokładnie to po czym to poznać   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/#findComment-239861 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Opel Vectra 2000 C20XE 1990 MT AIRCOND Motronic M2.5 (FX) 0 261 200 191 GM 90 324 334 1 267 356 156 27c512   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/#findComment-239847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 - dokładnie. Kilka szt. 0 261 200 191 to numery do sterownika M2,5 i został on zastąpiony przez 0 261 200 192 Podaje mi tylko Vectrę A - 20xej, c20xe, - 150KM 0 261 200 531 zastąpiony 0 261 200 530 - Calibra c20ne 115KM - M1,5 0 261 203 020 zastąpiony 0 986 261 038 - Calibra, Vectra c20xe 150KM - M2,8 0 261 200 482 (z immo) Calibra c20xe 150KM - M2,5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/#findComment-239841 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 sprawdzalem dzisiaj: czujnik wału i wg omomierza jest dobry sprawdzalem tez modul ale zamiast diody led wpiołem żarówke z kokpitu i nie świeciła tak samo nie było 12v tam gdzie miało byc na czujniku halla też to samo tam gdzie miało swiecic nie swiecilo niewiem czemu na schematach upierają sie tak przy diodzie led niewiem czy może to ze wpiołem żarówke ma jakies wielkie znaczenie ( dioda przewodzi w jedną strone żarówka w dwie to taka róznica) Tak by wynikało że i moduł i czujnik halla by byl zepsuty chyba ze coś przed tym nie podaje wogóle napięcia i przez to obie rzeczy nie dzialają wtedy stawialbym na kompa i kurde nie znam nikogo w okolicy kto by miał auto z takim silnikiem zeby mogł to sprawdzić Jak ktoś jest z okolic Gliwic, Pyskowic, Strzelec Opolskich, Kedzierzyna Koźla, i by byl chetny mi pomoc to niech sie odezwie ( chodzi o kogoś kto ma samochód z takim silnikiem C20xe na Motronicu 2.5) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/#findComment-239643 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.