Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Więc dzisiaj kupiłem używany moduł wraz z cewką ( bo tylko taki mieli ) koles w sklepie z częsciami do opla powiedział że na 1000% jest dobry > efekt taki sam iskra tylko na 1 i 4 Z diodą LED tak samo z wtyczką miga wolniej w takt 1 i 4 swiecy z odpiętą wtyczką szybciej dokładnie tak samo jak z poprzednim Teraz to juz zaczynam szukać kogos z takim silnikiem żeby sprawdzić kompa i moduły jak coś jeszcze mam sprawdzić to napiszcie prosze Mam jeszcze jedno pytanie nie moge wyciągnąc palca z rozdzielacza a nie widze tam żadnych wkrętów ( jak piszą w książce "Sam naprawiam...") mam 2 rozdz i z drugiego też nie umiem jest jakiś knif na to?? teraz dodaje bo odkryłem coś jeszcze podłączyłem diode do tych dwóch kabelków od modułu i jak są odłączone od cewki to przy kręceniu silnikiem miga szybko jak są zaś przykręcone do cewki to miga wolno w takt 1i 4 Cewka jest dobra przemierzyłem ją miernikiem oporności się zgadzają   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/4/#findComment-237344 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Palec jest na wcisk. Wkręty są w c20ne. Daj może jakąś poglądową fotę silnika. i tego modułu z cewką.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/4/#findComment-237256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 silnik moduł cewka 1 moduł cewka 2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/4/#findComment-237190 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Mam taki sam i mi działa... Zastanawia mnie to: podłączyłem diode do tych dwóch kabelków od modułu i jak są odłączone od cewki to przy kręceniu silnikiem miga szybko jak są zaś przykręcone do cewki to miga wolno w takt 1i 4Wygląda, jakby moduł pracował prawidłowo, normalnie zagadka.Jednak pogadaj z cursorem i spróbuj i kompa i moduł z innego auta założyć. A przeleciałes wiązke miernikiem na zwarcia i na przejście?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/4/#findComment-237165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 wczoraj znajomy mechanik przywiozł trzeci aparat zapłonowy z kablami, trzecią cewke z modułem i 2 kompa wszystko sprawne z Jego GSI ka zmieniliśmy wszystko razem a potem z kombinacjami raz to raz to i nic dalej to samo 1i 4 jest 2i3 niema Przebadalismy też instalacje i wychodzi ok Podłączylismy tez kabel z swiecą bezposrednio do cewki i wychodzi na to że impuls z cewki jest dobry (było by z częstotliwoscią na 4 gary) Czyli wychodziło by na to że iskra gubi się gdzieś w aparacie zapł Z drugiej strony przemierzylismy wszystkie 3 kopułki i kable zmienialismy palce rozdzielacza i NIC Dalej to samo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/4/#findComment-236302 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 Normalnie masz jazdę że hej. Prawie, jak ja teraz. Próbowałeś podmienić przewody WN też? Może palec ma luz na wałku - jak u mnie. Może....., kurde, pomysłu nie mam. Masz oki na cewce, ale z aparatu juz nie. Podejrzany jest aparat, czyli kopułka i palec.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/4/#findComment-236196 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 no tylko że próbowałem już 3 kompletne aparaty zapłonowe i 2 komplety kabli wn z czego dawałem też te na których była iskra tam gdzie jej nie było Efekt znamy wszyscy [ Dodano: Sro Paź 01, 2008 20:37 ] Poprwiam sie!! iskra z cewki nie jest jednak tak szybka jak powinna, przed rozdzielaczem jest problem bo zrobiłem tak samo w silniku 1.2 z corsy czyli podłączyłem kabel z swiecą bezp do cewki i tam iskra przelatuje jednak dużo szybciej i tu moje pytanie czy jest to tak zgrane w silniku c20xe że komp podaje impuls dokładnie w momencie gdy palec jest na któryms z cylindrów mam na mysli ze w ciągu jednego obrotu palca komp podaje 4 imp na moduł czy to jest tak że komp podaje impulsy na moduł ze znacznie wiekszą czest niż cztery na jeden pełny obrót ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/4/#findComment-236118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2008 Nie, no podaje 4 impulsy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/4/#findComment-235854 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Mały przełom podpiołem dzisiaj cewke z malucha (chyba), normalnie od modułu i mam wszystkie 4 iskry Powiedział by kto tzn że cewka była zepsuta ale wtedy wszystkie 4 cewki były by zepsute ja mam w domu 3 plus jedna od wspomnianego mechanika dziwne [ Dodano: Czw Paź 02, 2008 20:21 ] potem jeszcze podpiołem cewke z corsy A 1.0 i też tylko na 1 i 4 jest iskra teraz przeczytałem w książce "sam naprawiam Vectre" zeby nie podłanczac cewek z samochodów z przerywaczem mechanicznym bo może dop do uszkodzenia urządzenia sterującego a takie własnie sa z malucha i corsy 1.0s które podłączyłem co o tym myslicie bo niewiem jaka to różnica skoro parametry są prawie takie same jesli chodzi o opornosci Tylko na próbe chcialem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/4/#findComment-235685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Też nad tym myslałem, jak miałem kłopoty z zapłonem u mnie, ale maluchowej nie podłączałem, chociaz leży. A parametry faktycznie prawie te same sa. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13373-c20xe-brak-iskry-na-2-i-3-cylindrze-i-max-9v-na-pompe-paliwa/page/4/#findComment-235590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.