Skocz do zawartości

C20xe Brak iskry na 2 i 3 cylindrze i max 9v na pompe paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Więc dzisiaj kupiłem używany moduł wraz z cewką ( bo tylko taki mieli ) koles w sklepie z częsciami do opla powiedział że na 1000% jest dobry > efekt taki sam iskra tylko na 1 i 4 Z diodą LED tak samo z wtyczką miga wolniej w takt 1 i 4 swiecy z odpiętą wtyczką szybciej dokładnie tak samo jak z poprzednim

 

Teraz to juz zaczynam szukać kogos z takim silnikiem żeby sprawdzić kompa i moduły

jak coś jeszcze mam sprawdzić to napiszcie prosze

Mam jeszcze jedno pytanie nie moge wyciągnąc palca z rozdzielacza a nie widze tam żadnych wkrętów ( jak piszą w książce "Sam naprawiam...") mam 2 rozdz i z drugiego też nie umiem jest jakiś knif na to??

 

teraz dodaje bo odkryłem coś jeszcze podłączyłem diode do tych dwóch kabelków od modułu i jak są odłączone od cewki to przy kręceniu silnikiem miga szybko jak są zaś przykręcone do cewki to miga wolno w takt 1i 4 Cewka jest dobra przemierzyłem ją miernikiem oporności się zgadzają

 

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Palec jest na wcisk.

Wkręty są w c20ne.

Daj może jakąś poglądową fotę silnika.

i tego modułu z cewką.

 

Mam taki sam i mi działa...

Zastanawia mnie to:

podłączyłem diode do tych dwóch kabelków od modułu i jak są odłączone od cewki to przy kręceniu silnikiem miga szybko jak są zaś przykręcone do cewki to miga wolno w takt 1i 4

Wygląda, jakby moduł pracował prawidłowo, normalnie zagadka.

Jednak pogadaj z cursorem i spróbuj i kompa i moduł z innego auta założyć.

 

A przeleciałes wiązke miernikiem na zwarcia i na przejście?

 

wczoraj znajomy mechanik przywiozł trzeci aparat zapłonowy z kablami, trzecią cewke z modułem i 2 kompa wszystko sprawne z Jego GSI ka zmieniliśmy wszystko razem a potem z kombinacjami raz to raz to i nic dalej to samo 1i 4 jest 2i3 niema Przebadalismy też instalacje i wychodzi ok Podłączylismy tez kabel z swiecą bezposrednio do cewki i wychodzi na to że impuls z cewki jest dobry (było by z częstotliwoscią na 4 gary)

Czyli wychodziło by na to że iskra gubi się gdzieś w aparacie zapł

Z drugiej strony przemierzylismy wszystkie 3 kopułki i kable zmienialismy palce rozdzielacza i NIC :drunk: Dalej to samo

 

Normalnie masz jazdę że hej.

Prawie, jak ja teraz.

Próbowałeś podmienić przewody WN też?

Może palec ma luz na wałku - jak u mnie.

Może....., kurde, pomysłu nie mam.

Masz oki na cewce, ale z aparatu juz nie.

Podejrzany jest aparat, czyli kopułka i palec.

 

no tylko że próbowałem już 3 kompletne aparaty zapłonowe i 2 komplety kabli wn z czego dawałem też te na których była iskra tam gdzie jej nie było Efekt znamy wszyscy :beer:

 

[ Dodano: Sro Paź 01, 2008 20:37 ]

Poprwiam sie!!

 

iskra z cewki nie jest jednak tak szybka jak powinna, przed rozdzielaczem jest problem bo zrobiłem tak samo w silniku 1.2 z corsy czyli podłączyłem kabel z swiecą bezp do cewki i tam iskra przelatuje jednak dużo szybciej

i tu moje pytanie czy jest to tak zgrane w silniku c20xe że komp podaje impuls dokładnie w momencie gdy palec jest na któryms z cylindrów mam na mysli ze w ciągu jednego obrotu palca komp podaje 4 imp na moduł czy to jest tak że komp podaje impulsy na moduł ze znacznie wiekszą czest niż cztery na jeden pełny obrót ?

 

Nie, no podaje 4 impulsy.

 

Mały przełom podpiołem dzisiaj cewke z malucha (chyba), normalnie od modułu i mam wszystkie 4 iskry

Powiedział by kto tzn że cewka była zepsuta ale wtedy wszystkie 4 cewki były by zepsute ja mam w domu 3 plus jedna od wspomnianego mechanika

 

dziwne

 

[ Dodano: Czw Paź 02, 2008 20:21 ]

potem jeszcze podpiołem cewke z corsy A 1.0 i też tylko na 1 i 4 jest iskra

 

teraz przeczytałem w książce "sam naprawiam Vectre" zeby nie podłanczac cewek z samochodów z przerywaczem mechanicznym bo może dop do uszkodzenia urządzenia sterującego a takie własnie sa z malucha i corsy 1.0s które podłączyłem co o tym myslicie bo niewiem jaka to różnica skoro parametry są prawie takie same jesli chodzi o opornosci

Tylko na próbe chcialem

 

Też nad tym myslałem, jak miałem kłopoty z zapłonem u mnie, ale maluchowej nie podłączałem, chociaz leży.

A parametry faktycznie prawie te same sa.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności