Skocz do zawartości
Gość Anonymous

wylacza sie wspomaganie w meriva 1.7cdti

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam to moj pierwszy post tutaj ale jestem niezmiernie szczesliwy ze moglem znalesc takie forum i tutaj zawitac :lol:

 

mam problem od jakiegos czasu conajmniej raz w tyg podczas jazdy wylacza mi sie wspomaganie kierownicy i zapala sie sygnalizacja eps.

 

po zgaszeni silnika i ponownym odpaleniu wszystko znowu smiga.

 

czy ktos moze wie o co chodzi? jak pozbyc sie tego problemu?

 

 

pozdrawiam i prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam. Ja przerabiam to samo tyle, ze w merivie 1.6 benzynowej.

U mnie te problemy pojawiaja sie tylko w cieplejsze dni, tak wiec sobie kombinuje, ze to moze byc jakies zabezpieczenie termiczne silnika eps, ale mechanikem nie jestem i pewnie sie myle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

ja mialem taki objaw raz jak zakupilem merivke wspomaganie padło i odnowiło si e po wylaczeniu silnika na 5 minutek

 

co do swiecacej si e kontrolki esp mi ostatnio zaczynała swiecic po odpaleniu i pozbylem sie ich po wymianie akumlatorka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Może trzeba zmierzyć napięcie ładowania (po uruchomieniu silnika i po wyłączeniu się wspomagania). Stawiam w każdym razie na problemy z prądem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam wszystkich. mam ten sam problem, tzn . zapalająca się kontr. eps, zanik wspomagania, ale po powtórnym odpaleniu wszystko ok. w aso powiedzieli że kolumna kierownicza ( 3500tyś) do wymiany (meriva 1,6 2006r) komp. pokazuje błąd - e 1532. czy wymiana akumulatora załatwi sprawę?. czekam na podpowiedzi, i dziękuję z góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też kiedyś tak mi się zrobiło tyle że było bardzo zimno,ale faktycznie czytałem i może czujnik warjować jak jest za małe napięcie,teraz jest bardzo gorąco i baterje też tracą parametry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

U Mnie pomogło wykasowanie błędów w serwisie. Powodem wyłączania się był błąd wskazania jakiegoś tam czujnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam,

posiadam sprzęt i oprogramowanie diagnostyczne wspomagania, w razie potrzeby proszę o kontakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

ja proponuje sprawdzenia ladowania najpierw, potem sprawdzic aku...

 

ja tez sie spotkalem z takimi problemami i nie mialem jeszcze przypadku zeby padla przekladnia..choc wiem ze moga ..

 

ale przy nie stabilnym pradzie ladowania wspomaganie sie wylacza...

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w mojej merivie to samo sie dzieje w czasie jazdy wylancza sie wspomaganie,wylanczam silnik i ponownie uruchamiam i wszystko gra.pozatym kierownica bardzo lekko mi chodzi i w punkcie zerowym bez trzymania jej sama sie rusza gdzies okolo jednego centymetra w prawo i lewo,stukanie pod kierownica to normalka,radio na ful i po stukaniu,szlak ....czy ktos ma taki sam problem prosze o opinie..pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się danipolak24 że zmiana akumlatora załatwi sprawe i wycofanie błędów z komputera twojego autka życze powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie pomogła dopiero wymiana alternatora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie podczas manewrow na parkingu, jak obroty mocno spadaja i silnik ledwo co nie gasnie. Wtedy zaczyna migac lampka wspomagania. Podejrzewam ze chodzi wlasnie o niskie napiecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj jestem pierwszy raz na forum. Właśnie kupiłam Merive 1.7 cdti i od kilku dni mam dokładnie taki sam problem. A zaczęło się po odbiorze z warsztatu gdzie zakładany był alarm. I teraz szczególnie rano w drodze do pracy przy skręcie w prawo włącza się kontrolka EPS i wyłącza wspomaganie. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko jest ok. Podłączenie do komputera nie wykazało żadnego błędu. Co z tym zrobić? ;) AGA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj wylaczyc alarm tzn. odciac zasilanie. Wyjmij bezpiecznik itp. Sprawdz wtedy.

Edytowane przez daro
zbędny cytat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dodatkowo zapaliła mi się kontrolka samochodu z kluczynkiem ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zgasła. Przy tym samochód jechał normalnie, nie tracił mocy. Sprawdziłam wczoraj akumulator i ładowanie i wszystko podobno jest w porządku. Podłączenie do komputera nie wykazało żadnego błędu. Teraz jadąc ciągle patrze się na kontrolki z niepokojem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem z astrą 1,6 . wyłacza sie wspomaganie po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez jakis czas jest ok :beer:

Tylko z ta różnica ,ze mi na wolnych obrotach lekko pali sie kontrolka ładowania

(Wymiana aku na nowy nie pomogla) :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, nie pomogę. Od mojego ostatniego wpisu więcej się to nie powtórzylo. Kontrolki wszystkie się uspokoiły i nic mi się już niepokojącego nie świeci. Auto mam od trzech miesięcy więc i doświadczenie niewielkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... lekko pali sie kontrolka ładowania

(Wymiana aku na nowy nie pomogla) :(

No bo kontrolka łądowania oznacza problem z ładowaniem a nie z akumulatorem. Problemu raczej należy szukać przy alternatorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak Don napisał ,pisałem też gdzieś o tym,u mnie po wymianie alternatora problem się rozwiązał mimo że kontrolka ładowania nawet nie świeciła

ludzie często wstawiają większy akumulator no bo niby lepiej,ale gucio prawda jak w zimę wszystko chodzi (światła,dmuchawa,ogrzewanie szyby tylnej i lusterek dużo bierze,radio itd)

to alternator nie daje rady go dobrze naładować i za małe napięcie jest na czujnikach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.