ja37 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Dokładnie. To musi być x18xe1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13681-ga%C5%9Bnie-zimny-silnik/page/2/#findComment-237244 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 ja37, DAROMV6, A wiec co sugerujecie??? ze to jest ten silnik co napisaliscie???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13681-ga%C5%9Bnie-zimny-silnik/page/2/#findComment-237131 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Podałem silniki, które montowane były w cabrio, zwróciłem również wcześniej uwagę na oznaczenie podane przez ja37, z informacją iż był on montowany w późniejszych rocznikach niż Twój (chyba że był już wymieniany). W związku z powyższym, zrób to co podałem wcześniej - odczytaj go z bloku (z natury) wątpliwości się rozwieją.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13681-ga%C5%9Bnie-zimny-silnik/page/2/#findComment-237121 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 To może ja sie podepne do tematu ponieważ objawy sa podobne mianowicie: silnik na zimnym odpala odrazu i za sekunde gaśnie. Jeżeli dodam gazu silnik pracuje ale nierównomiernie tzn słychać wyraźnie że jeden z cylindrów nie chodzi na jałowym zaczyna nieznacnie pływać. Auto poddano zabiegowi wymiany pompy paliwa, filtra paliwa i przekaźnika (inne usterki ponieważ nie odpalał w ogóle) Po pierwszym czyszczeniu krokowca i przepustnicy problem nieznacznie ustąpił ale gdzieś na ok tydzień. Przy czyszczeniu przepustnicy dało się zauważyć śladowe ilości oleju a sama przepustnica miała czyszczoną komorę pod samym spustem. Po powrocie problemu zdecydowałem sie na nowy krokowiec plus uszczelka. Zmian żadnych.... Został mi pomysł typu wtryskiwacz? Świece i kable puki co wykluczam bo na gazie działa płynnie zdarzają mu sie co prawda pływania obrotów pomiedzy 2k a 0.5 ale na gazie pracuje o wiele lepiej. Ktoś miał doświadczenie w tym temacie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13681-ga%C5%9Bnie-zimny-silnik/page/2/#findComment-122368 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek815 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Też mam podobną sytuacje jak zimny nigdy nie zapali za pierwszym razem tylko zapali i zgaśnie a za drugim razem już chwyci i jest ok Tak jakby paliwo sie cofało i musi napompować sam nie wiem może ktoś pomoże   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13681-ga%C5%9Bnie-zimny-silnik/page/2/#findComment-121931 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 A regulator ciśnienia paliwa trzyma, czy puszcza przy na przykład 1 barze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13681-ga%C5%9Bnie-zimny-silnik/page/2/#findComment-121916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek815 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 A w którym miejscu jest ten regulator i jak go zmierzyć tak jak ciśnienie paliwa manometrem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13681-ga%C5%9Bnie-zimny-silnik/page/2/#findComment-121804 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Przecież zdejmowałeś z niego wężyk? Przy listwie pomiedzy 3 i 4 wtryskiem. Najlepiej wpiąć manometr na zasilaniu paliwem, powinno wyjść 2,5 bara. Jak wyjdzie mniej, to zagiąć wąż powrotu. Jak ciśnienie podskoczy, to regulator szmelc, jak się nie zmieni, to pompa szmelc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13681-ga%C5%9Bnie-zimny-silnik/page/2/#findComment-121779 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek815 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 zamieszczam 2 fotki regulatora ciśnienia paliwa czy on nie jest za daleko od wtrysków i czy te wężyki są dobrze podpięte a ten wężyk co idzie do wtysków jest bardzo dakeo od listwy czy tak ma być http://img195.imageshack.us/img195/4256/41505825.jpg http://img109.imageshack.us/img109/5809/22166718.jpg Mam jeszcze pytanie dotyczące poniższego zdięcia Jak ściągne ten wąż zaznaczony na żółto to auto zassa powietrze i zgaśnie czy to jest podciśnienie i czy tak ma być Wąż zaznaczony kółkiem na czerwono gdzie on idzie i co to za wąż Na różowo zaznaczony wąż który wchodzi z regulatora do wtrysków czy to nie za daleka droga czy nie powinien być przy samej listwie Prosze o odpowiedź http://img33.imageshack.us/img33/739/62042031.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13681-ga%C5%9Bnie-zimny-silnik/page/2/#findComment-121673 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Coś masz namieszane. Zobacz, gdzie powinien być regulator, zaznaczyłem strzałką. Do listwy od spodu jest zgrzana rurka powrotu, tak, że zasilanie i powrót jest obok siebie, od strony 1 wtryskiwacza. Ten wąż na żółto co to jest? Tego nie powinno tu być. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/13681-ga%C5%9Bnie-zimny-silnik/page/2/#findComment-121660 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.