Skocz do zawartości

gaśnie zimny silnik


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzesiek815

Czyściłem filtr pod pokrywą a olej mi troche bierze bo go przegrzałem i pierścienie do wymiany bo głowica niecały rok temu była robiona na full

Szkoda że na GG cie nie ma bo klikłem przed chwila ale sie nie odzywasz bo mam jeszcze kilka pytan

 

[ Dodano: Nie Lis 29, 2009 23:17 ]

Jeszcze jedno czemu jak go depne na gaz to tak jakby zasysał za dużo powietrza pociągnie tak do siebie i silnik wejdzie w obroty z sekundowym opóźnieniem mam filtr stożkowy i az go podrywa i dławi przy pełnym bucie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Przegrzany - pierścienie rozhartowane, nie trzymają.

Dlatego wali odmą.

Olej lubi zapierdzielić świece popiołem, po 2000km sa do wymiany.

http://www.126fan.pl/www/swiece.htm

Popatrz, jakie masz swiece.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek815

Dzisiaj rano auto zapaliło bez problemu i obroty ładnie trzymało pojeździłem na chwile silnik sie zagrzał wyłączyłem i na ciepłym silniku nie zawsze chce zapalić za pierwszym razem albo trzeba go dłużej przytrzymać szczelność jest bo psikałem benzyną i obroty były ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem gaz, to podobnie było.

Radziłem sobie tak:

Pierwsze przekręcenie kluczyka dosłownie na 1 obrót wału.

I za drugim razem odpalał od razu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek815

Teraz wróciłem z pracy pod robotą silnik odpalił aż miło za 1 razem i obroty idealne nic nie zafalowało jestem zadowolony oby nie zapeszyć .

Zastanawia mnie to dlaczego jak gwałtownie depne w podłoge gaz to auto ma pół sekundowe zmulenie takie zassanie i dopiero obroty idą w góre a może to wina dolotu i stożka tak wogóle jaki powinien być stożek do tego silnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym zawsze odpali ładnie.

U mnie kłopot występował na ciepłym, tak do 20 minut po zgaszeniu.

Ja mam taki

http://moto.allegro.pl/item805191272_filtr_stozkowy_firmy_jacky_sportowy_tanio.html

 

Kiedyś, jak kupiłem mniejszy, to mi go zassało do środka ;p

 

Spróbuj wyczyścić przepustnicę i odmy, i zobacz czy palec i kopułka nie są nadpalone.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek815

Dzisiaj rozebrałem pewną część z samochodu którą ja37 kazał wywalić nikt nawet nie wiedział co to jest

Dołączona grafika

 

Wszystko było zapieczone nic tam nie chodziło a okazuje sie że jest to jakiś zawór uzupełniający podciśnienie

Cieniutki wężyk zasysa powietrze jak ma ndmiar otwiera membrana otwiera trzpień w górnej części i ten gruby wąż zasysa powietrze z otoczenia a wpiety jest między silniczek krokowy a kolektor

Tylko po co to jest jekieś dodatkowe powietrze przy dużych obrotach wpada między krokowym a kolektor ssący

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności