Skocz do zawartości

gaśnie zimny silnik


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzesiek815

Na żółto to wąż chyba od podciśnie nia bo idzie do tego

http://img38.imageshack.us/img38/3100/18179349.jpg

http://img514.imageshack.us/img514/6902/12890728.jpg

 

To przenieś ten regulator jak najbliżej tej listwy miedzy 3 a 4 wtryskiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Przenieś, tak jak ma być fabrycznie.

A to coś to nie jest jakaś pozostałość po jakiejś instalacji LPG?

To się z niczym nie łączy przecież, ja bym wywalił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek815

To w takiej sytuacji gdzie jest zawór podcisnienia i wężę idące od niego już się pogłubiłem

Przepraszam że nudze ale chce wiedzieć pomóż mi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wrzucisz regulator na jego miejsce, to wężyk podciśnienia do kolektora już będzie krótki.

Ten trójnik out, i krokowca na krótkim wężu do kolektora.

Jedyny zawór podciśnienia masz na wężu do serwa, on jest dobrze założony :drunk:

Jeszcze powinieneś mieć wężyk do zaworu par paliwa, króciec powinien być od dołu kolektora, w okolicach przepustnicy.

To tyle z wężykologii :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że już nie mam c20ne, bym choć fotki ci porobił, a tak, to posiłkuję się starymi fotami.

Aha, nie przejmuj się że u mnie ciut inaczej wygląda, ale ja miałem pomodzone.

 

Aha, jeszcze jedno.

Jak pozmieniasz, to wlej sobie benzynę do buteleczki po na przykład płynie do mycia szyb, żeby psikacza miała.

I na odpalonym silniku psikaj tam, gdzie może zasysać lewe powietrze.

Czyli każda uszczelka za przepływomierzem, nawet ta kolektora ssącego.

Jak wzrosną obroty, to znaczy, że tam zasysa.

I tam trzeba poprawić.

Można zastosować samostart zamiast benzyny.

To też nam pomoże w naprawie.Wykluczymy niechciane powietrze, a nie zapomnij o uszczelce przepustnica/kolektor.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek815

jutro to zamontuje tak jak ma być choć byłem w aucie godzine temu i zapalił za 1 razem i obroty były ok nawet troche przejechałem i bez żadnych falowań już mi sie gęba ceszy oby nie zawcześnie

Czyli ta część co wchodzi do tego trujnika to do niczego nie jest potrzebna więc ja wywale

Jeszvze jedno pytanie o odme bo astatnio czyściłem przepustnice i syf tam był straszny włożyłem węża do butelki i sporo tego oleju tam idzie dlaczego??

A nie masz jakis fotek tego silnika :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności