Skocz do zawartości

gaśnie zimny silnik


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Podałem silniki, które montowane były w cabrio, zwróciłem również wcześniej uwagę na oznaczenie podane przez ja37, z informacją iż był on montowany w późniejszych rocznikach niż Twój (chyba że był już wymieniany).

W związku z powyższym, zrób to co podałem wcześniej - odczytaj go z bloku (z natury) wątpliwości się rozwieją. :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

To może ja sie podepne do tematu ponieważ objawy sa podobne mianowicie:

silnik na zimnym odpala odrazu i za sekunde gaśnie. Jeżeli dodam gazu silnik pracuje ale nierównomiernie tzn słychać wyraźnie że jeden z cylindrów nie chodzi na jałowym zaczyna nieznacnie pływać. Auto poddano zabiegowi wymiany pompy paliwa, filtra paliwa i przekaźnika (inne usterki ponieważ nie odpalał w ogóle) Po pierwszym czyszczeniu krokowca i przepustnicy problem nieznacznie ustąpił ale gdzieś na ok tydzień. Przy czyszczeniu przepustnicy dało się zauważyć śladowe ilości oleju a sama przepustnica miała czyszczoną komorę pod samym spustem. Po powrocie problemu zdecydowałem sie na nowy krokowiec plus uszczelka. Zmian żadnych....

Został mi pomysł typu wtryskiwacz? Świece i kable puki co wykluczam bo na gazie działa płynnie zdarzają mu sie co prawda pływania obrotów pomiedzy 2k a 0.5 ale na gazie pracuje o wiele lepiej. Ktoś miał doświadczenie w tym temacie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek815

Też mam podobną sytuacje jak zimny nigdy nie zapali za pierwszym razem tylko zapali i zgaśnie a za drugim razem już chwyci i jest ok

Tak jakby paliwo sie cofało i musi napompować sam nie wiem może ktoś pomoże

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież zdejmowałeś z niego wężyk?

Przy listwie pomiedzy 3 i 4 wtryskiem.

Najlepiej wpiąć manometr na zasilaniu paliwem, powinno wyjść 2,5 bara.

Jak wyjdzie mniej, to zagiąć wąż powrotu.

Jak ciśnienie podskoczy, to regulator szmelc, jak się nie zmieni, to pompa szmelc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek815

zamieszczam 2 fotki regulatora ciśnienia paliwa czy on nie jest za daleko od wtrysków i czy te wężyki są dobrze podpięte a ten wężyk co idzie do wtysków jest bardzo dakeo od listwy czy tak ma być

 

http://img195.imageshack.us/img195/4256/41505825.jpg

http://img109.imageshack.us/img109/5809/22166718.jpg

 

Mam jeszcze pytanie dotyczące poniższego zdięcia

Jak ściągne ten wąż zaznaczony na żółto to auto zassa powietrze i zgaśnie czy to jest podciśnienie i czy tak ma być

Wąż zaznaczony kółkiem na czerwono gdzie on idzie i co to za wąż

Na różowo zaznaczony wąż który wchodzi z regulatora do wtrysków czy to nie za daleka droga czy nie powinien być przy samej listwie

Prosze o odpowiedź

 

http://img33.imageshack.us/img33/739/62042031.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś masz namieszane.

Zobacz, gdzie powinien być regulator, zaznaczyłem strzałką.

Do listwy od spodu jest zgrzana rurka powrotu, tak, że zasilanie i powrót jest obok siebie, od strony 1 wtryskiwacza.

Ten wąż na żółto co to jest?

Tego nie powinno tu być.

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności