Gość arek Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 jakby cie interesowalo to ostatnio ut u mnei w berlinie pod blokiem stoi corsa B w automcie - ale nawet nie wiem jaki tam silnik cena na szybie byla 750euro auto po przejsiach - blotnik byl inny no i juz troche ruda wylazlia rok 94 jak by co to pisz na PW   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 arek, ty mi lepiej poszukaj kompresora od polo 1,3, chyba G40 A nie tu giełdę robisz http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 andrzej_m55, znajoma przymierzała sie do Corsy B 1,2 8V z myślą ze założy instalacje LPG, ale w końcu kupiła 1,5 TD i jak narazie jest super zadowolona, ale nie wiem jak tam z kosztami obsługi tego japońskiego silniczka, no i Corsa z tym motorem jest relatywnie droga w zakupie, ale naprawde niezle "wypasiona" (przynajmniej ta którą kupiła)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 O 1,5TD GrzECHO mógłby też coś napisać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 ja mam Corsę 1.2 8v (X12SZ). Silnik 200kkm bez remontu poza wymianą rozrzadu przez poprzedniego właściciela 10kkm temu. Żre koło 8-9l jpo miescie ak się jeździ na wolnych obrotach. Plus jest taki, że mimo takiego silnika po przejściach przez ponad rok zaliczyłem tylko jeden zgon auta i to był rozrusznik, który zardzewiał czy się zasyfił czy coś takiego. Jak dla mnie Jak nie chcesz dokładać do silnika to X12SZ jest dobre. te z NZ na końcu to nie wiem, ale chyba też, bo róznia się tylko tym, że mają zapłon z kopułki a SZ ma elektroniczny sterowany komputerem. W silnikach z XE na końcu (16v bodajże) ponoc często pier**** się przepływomierz który trochę kosztuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 najlepszy jest model 1,2 Twinport - ma niezłego kopa i spala mało   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Żre koło 8-9l jpo miescie ak się jeździ na wolnych obrotach a dla porównania x14xe w miescie pali ok 7,5 litra przy spokojnej jezdzie, W silnikach z XE na końcu (16v bodajże) ponoc często pier**** się przepływomierz który trochę kosztuje. dotyczy tylko 1.0 i 1.2- wieksze nie maja przeplywomierzy. a 1.5td owszem tez dobry wybór   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 A moja spala sobie max 7 litrów. Mam ją dwa lata i jeszcze nie zdarzyło się żeby silnik odmówił posłuszeństwa (z wyjątkiem padniętego aku). Miałem okazję jeździć wersją 1.0 i już w życiu nie wsiąde do tego "trzęsidła". Ten kto wymyślił trzy cylindry w tym silniku powinien za karę jeździć takim samochodem do końca życia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 O 1,5TD GrzECHO mógłby też coś napisać. zadna gielda - poprostu pisze co i jak moze noz kots chetny bedzie to sie przywiezie ostatnio z glupoty tak dla brata znowu autko przywiozlem kol. ja37 odezwij sie do mnie na PW w tej sprawie - moze sie cos zalatwi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 A ja właśnie chwale sobie 1.0 12V - bardzo ekonomiczny samochód - swietny do jazdy po miescie i na niedlugich trasach - musze go jednak sprzedac gdyz natrafila sie okazja na kombi z silnikiem 1,8 ( choc do konca jeszzce nie mam przekonania czy sprzedac corse czy moze to kombi???) -jak kogos interesuje to tu jest cos wiecej o niej: http://www.corsaclub.pl/forum/topics42/13981.htm Ogólnie moje zdanie jest takie ze 1,0 - jak najbardziej na tak, ale jeszcze lepiej 1,2 ale tylko 16V - niewiele wiecej spali a troche mocy wiecej i juz 4 cylindry. 1,2 8v to raczej bym omijał,. 1,4 na pewno fajnie sie jezdzi, ale niestety zuzycie paliwa jak w samochodzie o klase albo dwie wiekszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.