Skocz do zawartości

przekażnik pompy paliwa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam chciałbym sie dowiedziec jak sprawdzic przekaznik pompy paliwa.sytuacja jest dosc dla mnie absurdalna albowiem po wyjeciu przekaznika i podpieci na krotko do akumlatora słychac ze łapie i na styku zwiernym jest przejscie czyli teotetycznie dziala.natomiast juz po wlozeniu do kostki przestaje dzialac.kiedy przekaznika nie ma w gniezdzie to jest zarowno napiecie zasilajace jak i to ktore podawane jest na styk zwierny do przesyłu dalej ale jak wloze przekaznik nieslychac klapniecia ani i,mierzac napiecie z tylu gniazda okazuje sie ze go niema ,naprzewodzie na ktore podawane jest napiecie na styk zwierny tez nie ma,dopiero po wyjeciu przekaznika mozna napiecie zmiezyc z tylu gniazda prosze o porade

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość grzesko1984

przekaźnik pompy paliwa (fioletowy GM 90 494 959 ) można łatwo sprawdzić, należy go w tym celu wyjąc i podać napięcie z akumulatora na 2 węższe styki będzie wówczas słyszalne takie "klikniecie" na tych szerokich stykach można przyłożyć dla sprawdzenia np: omomierz by sprawdzić czy w momencie kliknięcia przekaźnik zamyka obwód. (sorry niepamiętanym już nr pinów ale da się to znaleźć na forum choć jest to mało istotne)

 

w moim przypadku przyczyna znikającego napięcia na stykach przekaźnika była niestabilna masa (-), problem rozwiązałem podając masę (-) na styk przekaźnika nowym kablem z akumulatora(-). dokładniej mówiąc (astra g 99) masę (-) na przekaźnik dostarcza dwukolorowy kabelek chyba był czerwono zielony (tu należy dolutować nowe doprowadzenie masy (-), a plus (+) po przekręceniu stacyjki dostarcza kabelek cały czarny,(mowa o wąskich stykach) proszę upewnij się wcześniej zęby nie zrobić zwarcia!

 

jeśli wszystko działa prawidłowo to po przekręceniu kluczyka w stacyjce przekaźnik załączy pompę paliwa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

cześć mam problem nie włącza mi sie pompa paliwa w oplu frontera 2.0 94r po przekręceniu zapłonu i nie mam masy na styku nr 85 b, kiedy podłącze masę z akumulatora to pompa działa ale nie wyłącza sie po podaniu odpowiedniego ciśnienia - o co tam chodzi gdzie szukać przyczyny ? a wszystkie bezpieczniki są oki. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Myślę, że tuż obok niedźwiadka.

 

 

 

Dziwisz się takiej odpowiedzi?

Weź corsę B x14sz i x10xe.

Niby to samo, a przekaźniki są w innych miejscach.

Edytowane przez ja37

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deska rozdzielcza

2 albo 6

 

2019-03-09_083312.png

 

 

Taki znalazłem opis.

Ale ja bym szukał na prawym słupku obok sterownika silnika.

Jak w AF

 

Dodałem za ciebie kod silnika do profilu.

Ostrzegam że lenistwo jest tępione.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności