Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Ja u siebie dopompowuje do 1,5 bara- bo wiadomo co jakiś czas zawsze spadnie- i tak jeżdżę ja ,żona i dzieciak..Na początku jeździłem i nie pompowałem przez pół roku bo nie wiedziałem po co mi to i nic się nie stałocociaż po przyłożeniu miernika było 0 bara..ale zalecane minimum na nalepce mam 0,85 bara i raczej powinno się tego pilnować ..bo jak ten mechanizm się zepsuje to słyszałem że np.u mnie koszty z naprawą związane to w granicach 4 tys.PLN   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Napompowałem do 2,1 bar, następnego dnia było 2,0, potem 1,9 - widzę ze ogólnie spada choc może juz trochę wolniej niż po pierwszym dniu Czy nie za szybko spada to ciśnienie??? gdzie mogą być ew nieszczelności?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 A może wymień zaworek?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 A może wymień zaworek?Sprawdzałem - raczej szczelny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 U mnie też spada ale myślę że to tak ja z oponami tyle że trochę szybciej spada .U mnie ja dopompuje do 1.5 to 0.8 mam gdzieś za 3 tygodnie..Wtym czasie wiadomo jeżdzi się na zakupy itp.czyli zawsze coś sie z tyłu wiezie..Jeżeli chodzi o szczelność to u mnie wszystko jest dobrze..Myślę że gdyby tak miało być że napompujesz i cały czas było powietrze na tym samym poziomie i nie schodziłoby towtedy napompowałbyś raz na rok i w ogóle tego nie sprawdzał a tak zawsze jest coś do sprawdzeia mi to sprawia pewnego rodzaju frajde..bawiąć się tylnim zawieszeniem:)raz wyżej- raz niżej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Powinno trzymac cisnienie caly czas. Jak uchodzi to juz raczej ten gumowy flak co jest na amorku i sie pompuje poprostu jest nieszczelny ze starosci.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Powinno trzymac cisnienie caly czas. Jak uchodzi to juz raczej ten gumowy flak co jest na amorku i sie pompuje poprostu jest nieszczelny ze starosci. CZy jest to cześć zamienna Jeśli tak to jaki może być koszt wymiany?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 CZy jest to cześć zamienna Nie. To integralna część amortyzatora. Pewnie nadają się już do wymiany, a tanie nie są. Na Alledrogo widziałem po 800 zł/kpl Ja zmieniłem na gazowe Kayaby, ale pompowane nadal leżą w garażu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 spróbujcie azotem podpompować   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 spróbujcie azotem podpompować barteklodz, to może wypalić.Azot faktycznie ma mniejsza tendencję do zmiany ciśnienia pod wpływem temperatury i do tego podobno trudniej przenika przez ewentualne pory w gumie a więc powinien dłużej utrzymywać właściwe ciśnienie, zakładając że niema nieszczelności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.