Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Dzięki za fotki... Jak to dobrze że się człowiek kiedyś troche angielskiego nauczył Chociaż opis na tyle prosty,że i bez znajomości języka da rade zrozumieć... więc miernik w dłoń i do dzieła... Dam znać co i jak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14758-uk%C5%82ad-recylkulacji-spalin/page/2/#findComment-226438 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Dam znać co i jak.Na to liczę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14758-uk%C5%82ad-recylkulacji-spalin/page/2/#findComment-226309 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 EGR musi choć trochę działać, żeby błędu nie było po zaślepieniu. ja37 wiem ze masz doświadczenie w dłubaniu w silnikach wiec znów mam pytanie: W jaki sposób EGR może "troche" działać? Moim zdaniem albo działa albo nie Nawet jeśli tylko "troche" przestaje działać, np. jeśli się zabrudzi i przez to zawiesi sie grzybek zaworu to i tak wyskoczy błąd 47. Pytanie nr 2: Skoro EGR musi być sprawny zeby nie wywalało błędu po zaślepieniu to po jakiego diabła go zaślepiać? Jaki jest sens zaślepiania czegoś co działa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14758-uk%C5%82ad-recylkulacji-spalin/page/2/#findComment-226300 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Najczęstszą usterką EGR jest usterka mechaniczna. Czyli cewka zaworu działa, czujnik położenia zaworu też, ale tłok niestety jest zapitolony spalinami. I dlatego jak zawór np. ma być otwarty, czujnik pokazuje, że jest zamknięty, bo cewka nie ma siły ruszyć tłoka. Tak jest najczęściej. Na elektryczną usterkę nic się nie poradzi, ale jak ma być zaślepiony, to ma on działać i wysyłać prawidłowe impulsy do kompa. Jak jest zaslepiony, to nic go nie zatrzyma w działaniu i to własnie jest plus zaslepienia. Jednak trzeba przy zaslepianiu zwrócić uwagę na grzybek zaworu. Nie może on być w żaden sposób zaslepką blokowany. Lepiej wtedy zaślepić jeden otwór.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14758-uk%C5%82ad-recylkulacji-spalin/page/2/#findComment-226291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Wynika z tego, ze proponuje się zaślepianie tylko po to, żeby uniknąć zabrudzenia i w konsekwencji zawieszania sie zaworu co powoduje wywalanie błędu przez komputer. Myśle że dobrym rozwiązaniem jest co kilkumiesięczne solidne przeczyszczenie zaworu. Wiem z doswiadczenia że trwa to tylko kilkanaście minut. No ale różne są podejscia do sprawy. Jedni zaślepiają, inni czyszczą Dla każdego cos dobrego Dzięki za wyjaśnienie, na Ciebie zawsze można tutaj liczyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14758-uk%C5%82ad-recylkulacji-spalin/page/2/#findComment-226287 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 a jak sie go czyści, jak go wyjac ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14758-uk%C5%82ad-recylkulacji-spalin/page/2/#findComment-226284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 mikiel tu jest fotka. Czerwona strzałka pokazuje egr i śruby mocujące http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=24301   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14758-uk%C5%82ad-recylkulacji-spalin/page/2/#findComment-226265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 A jaki masz motor, bo 1,6 były 4 rodzaje w corsach?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14758-uk%C5%82ad-recylkulacji-spalin/page/2/#findComment-226264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Wiem z doswiadczenia że trwa to tylko kilkanaście minut. w x12sz tak, ale nie x14/16xe- tu trzeba meic duzo cierpliwosci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14758-uk%C5%82ad-recylkulacji-spalin/page/2/#findComment-226259 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 nie wiem jaki motor jak to sprawdzic ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/14758-uk%C5%82ad-recylkulacji-spalin/page/2/#findComment-226253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.