Skocz do zawartości

Zakryta chlodnica


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bubax16sz

mogę się mylić ale chyba tylko disle mają wygłuszenie

autko mam z niemiec i chyba tam nie oszczędzali na materiale

jednak się mylisz wygłuszenie nie było stosowane tylko w dislach benzynki też miały wygłuszenie, a jakbyś założył to sam zobaczysz różnice :wink:

 

a może nie miałeś tego po wcześniejszym "dzwonie" :beer:

 

chłodnicę musieli zasłaniać nasi dziadkowie w syrenkach he he a tak na marginesie to patent zza wschodniej granicy :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

tzn.gomezzz1, kolego że na 10 km,chyba każdy jest ubrany jak wychodzi z domu

na dalszą trase to logika podpowiada że temp.sobie sam wyregulujesz do potrzeb,chyba nie będziesz jechał z max ustawionym ciepłem,a i wtedy juz zakrta chłodnica nie jest potrzebna,temp. na silniku będzie ok 85 -90 st.C

jeśli jedziesz w trasie ,przez jakieś miasto,i staniesz w korku to patrz UWAŻNIE na temp. silnika,zero przewiewu pod maską,tylko ten biedny wiatraczek co sie za....ać aby ochłodzić chłodnice

jeździsz w kożuchu?

wyszły już z mody

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zasłonięcie nie spowoduje szybszego zagrzania pomoże utrzymać wyższą temp podczas jazdy,osłona pod silnik owszem radze zrobić płukanie silnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gomezzz1

zasłonięcie nie spowoduje szybszego zagrzania pomoże utrzymać wyższą temp podczas jazdy

w związku z tym tematem jako, że biorę udział w dyskusji i jeżdże na zasłonietej chłodnicy (termostat mam sprawny) to jadąc na uczelnie dzisiaj i póżniej z powrotem, odsłoniłem ją całkowicie i powiem wam że silnik osiągnał troszkę mniejszą temperaturę niż w przypadku zasłoniętej...spokojna jazda na odcinku ok.6km,kilka minut stania w korkach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość barteklodz

ja sobie wrzucam obieg wewnętrzny na początku i już na wyjeździe jak bramy pozamykam leci letnie powietrze z kratek , na odcinku 6km woda łapie 90st a przecież układ diesla jest niemały bo prawie 8l wody i 5l oleju do nagrzania do tego dochodzą niższe obroty pracy :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

ja zakrywałem chłodnice tylko przy dużych mrozach i nawet jadąc do pracy 10km po drodze parę krzyżówek,3x światła i nie widziałem zbytniej różnicy

 

Popr.ort./DAROMV6

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności