wesol Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 kolego a gdzie jest ten czujnik??? są samochody, kore mają właśnie czujnik temperatury w głowicy albo tak jak piszesz w bloku AF nie mialem ale w AG jest zaraz za termostatem, ktory jest mocowany w alu obudowie i przykrecony do bloku silnika. Dalej jest kruciec i waz do chlodnicy. Ogólnie mi chodzilo o to ze to ze na wskazniku jest temp 90 stopni to nie znaczy ze taka temp cieczy jest w calym silniku tylko w tym punkcie gdzie jest czyjnik. Poczatkowa temp i pelnego otwarcia termostatu tez znam jakby co ale ktos to chyba projektowal i raczej nie zakaldal ze w zime trzeba bedzie zaslaniac chlodnice a zreszta nie wplywa to na szybkosc nagrzewania sie wody pod warunkiem ze termostat jest sprawny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 wesol, czujnik temp montowany jest w miejscu gdzie występuje najwyższa temp,zamontuj sobie go na wylocie z chłodnicy to będzie ci wskazywał niedogrzanie silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 wesol, czujnik temp montowany jest w miejscu gdzie występuje najwyższa temp,zamontuj sobie go na wylocie z chłodnicy to będzie ci wskazywał niedogrzanie silnika A to ciekawe bo ja myslalem ze najcieplej jest w glowicy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 wesol, dlatego pompa wody,termostat i czujnik montowane są jak najbliżej głowicy.pompa dlatego żeby szybko odprowadzać z niej ciepło   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 wesol, dlatego pompa wody,termostat i czujnik montowane są jak najbliżej głowicy.pompa dlatego żeby szybko odprowadzać z niej ciepło Lepiej sobie dobrze popatrz na silnik gdzie co jest montowane.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 wesol, niemów ze masz pompę wodną zamontowaną przy misce olejowej,pompa ma za zadanie nie tylko wprowadzić płyn w obieg ale też szybko wysłać go do chłodnicy gdy się termostat otworzy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 loratan, z wymienionymi elementami to nie jest tak do końca, zwłaszcza jeśli chodzi o pompę która to w różnych autach jest umieszczona na (w) bloku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 DAROMV6, tak ale głowice w tym miejscu mają nieco większe kanały   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 W jakim miejscu? To co powiedziałam wyżej dotyczy różnych silników czy opel, vw, fiat, ford, i fso też, itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafal111 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Jak chcecie mieć od razu ciepło w aucie jak do niego wsiądziecie to załóżcie Webasto. Wspaniała sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.