Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 wiewora - dzieki ale to nie jest to tam ktos z formułowiczów sam takie urządzenie wykonywał i wysyłał za odpłatą dla klubowiczów aj nadal szukam i szukam i szukam i nic nie moge znaleźć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pszczyna Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Jeżeli kogoś irytuje włączające się światło w kabinie podczas odmykania auta z pilota to wystarczy przeciąć biały kabel w górnej konsoli oświetlenia nie tracąc przy tym zwykłego oświetlenia poprzez wyłącznik środkowy konsoli   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 kicaj, jak nie ma jak jest. ja przecie też mam Zafke B i jest i zamykanie/otwieranie szyb z pilota i podwójny zamek z ryglem dokładnie tak jak d.marco, opisał. Sprawdź dokładnie. Nie wiem moze masz jakiegoś ultra golasa, ale ryglowanie powinno być w standardzie ok we czwartek jade na przeglad do FAH wiec sie dopytam... dzieki za info nie wiem czy golas - wersja catch me now... [ Dodano: Czw Sie 06, 2009 09:37 ] witam ponownie oddalem dzisiaj rano auto do serwisu rozmawialem z serwisantem - kwestia ryglowania drzwi oraz zamykania automatycznie szyb (brakuje mi tego ) jest mozliwa w zafkach B ale tylko do roku 2006, potem juz nie bylo takiej opcji ani mozliwosci pozniejszego zaprogramowania. przy okazji pogadalem chwile o czujniku polozenia walka rozrzadu - ten problem jest znany w silnikach serii Y ale w Z juz nie ma takiego problemu, wedlug serwisu... nawet jak objawy sa podobne... [ Dodano: Pią Sie 07, 2009 09:20 ] i jeszcze dodam - mam spryskiwacze od Insigni super chmurka, zobaczymy jak sie to bedzie sprawdzac na drodze...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Wracając do tematu zamykania drzwi kluczykiem, faktycznie przekrecajac kluczyk w drzwiach kierowcy zamyka on jedynie drzwi kierowcy i w zosiach B tak jest i już. Po wykonaniu tego manewru wystarczy : 1. przejsć na stronę pasażera. 2. otworzyć drzwi. 3. wcisnąć przycisk z kluczem - znajdujący się na środku pulpitu do centralnego zamka zamykania drzwi od wewnatrz. 4. zamknąć drzwi pasażera. Właśnie stał się cud - samochód zamknięty zabezpieczony, można śmiało iść na zakupy w celu nabycia nowej baterii do pilota.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Witam, Pisze w sprawie zczytywania błedów za pomocą pedału hamulca i gazu. Mam zafire A (z18XE) i świeci mi się check engine. Spróbowałem tę metodę i po wćiśnięciu gazu i hamulca zaczyna migać kontrolka auta z kluczykiem. Miga ona seriami. Np. mignie raz potem chwile przerwy i mignie np 7 razy. Wydaje mi się, że to jest migowe zczytywanie błedów gdyż liczyłem te migania i by się zgadzało bo na fejsie miałem błędy 130 i 170. Ale to nie wszystko. Gdy ta seria mignięć się skończyła trzymałem dalej gaz i hamulec i po chwili mignęłą kontrolka check engine i po uruchomieniu silnika kontrolka nie świeci. Błąd się skasował. Mógłby ktoś sprawdzić u siebie czy też się błąd skasuje? Dopowiem tyle że jak auto z kluczykiem przestanie migać do dość długą chwilę trzeba jeszcze trzymać wćiśnięte pedały.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pszczyna Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Odkryłem dwie sprawy 1-Klimatyzowany schowek otóż po zdemontowaniu schowka z lewej strony u góry jest rurka zaślepiona gumowym korkiem . Po zdjęciu tegoż korka i włączeniu wentylatora dmucha powietrze ! więc podejrzewam iż wystarczy dokupić przewód idący od rurki do schowka i mamy tanio klimatyzowany schowek tym bardziej że w nim jest gotowy otwór . 2-Kasowanie błędów . Błędy można kasować samodzielnie bez użycia dodatkowego sprzętu poprzez odpięcie klem i zwarcie ich na ok. 2 godziny , jedyny błąd jaki się nie wykasował to było że nie załączało turbiny i wówczas była potrzebna interwencja programu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 demontowaniu schowka z lewej strony jaki schowek po lewej stronie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pszczyna Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Czytamy ze zrozumieniem ----po zdemontowaniu schowka , /z lewej strony u góry jest rurka zaślepiona gumowym korkiem--- Ile jest schowków w w kokpicie czy to takie trudne !:D!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 nie unos sie ok?, i sam czytaj ze zrozumieniem co napisales bo nie uzywajac przecinkow zmieniles sens zdania. a co do odkrycia - to raczej zadna nowosc, ja mam seryjnie chlodzony schowek, zwyczajnie w schowku po lewej stronie mam zaslepke ktora mozna otworzyc - chlodzenie badz zamknac - brak chlodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pszczyna Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Ja tej funkcji nie mam , wiec będzie to sygnał dla innych do rozbudowy lub uzupełnienia takowego bajeru i tu jest do twej osoby pytanie czy podał byś nr . tej rurki-korka - zaślepki aby wiedzieć o co pytać w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.