Skocz do zawartości

Czy diesel "odpala" Wam za pierwszym razem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam takie pytanie: czy przy temperaturze około zera, po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych silnik startuje Wam za pierwszym razem?

U mnie (2.0 DTH) trzeba rozgrzać ze 2-3 razy, bo za pierwszym zakręci i od razu zgaśnie. Pytałem teścia, który ma Seata Ibizę na dieslu, mówi, że jemu zawsze za pierwszym razem startuje.

Akumulator ładnie kręci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

mi odpala zawsze za 1 razem, przy dużym mrozie nieco dłużej kręci rozrusznik (tzn. łapie nie po pierwszej sekundzie ale po 2-3) ale jeszcze się nie zdarzyło żeby po odpaleniu zgasł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GmsMetallica

gdzies czytalem ze jak po zapaleniu gasnie to moze byc wina zapowietrzajacego sie ukladu ale reki obciac sobie nie dam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

gdzies czytalem ze jak po zapaleniu gasnie to moze byc wina zapowietrzajacego sie ukladu ale reki obciac sobie nie dam

Tak twierdzi mój zaufany mechanik, więc mu wierzę http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif

Rozmawiałem z nim przed momentem i mówi, że jeśli po trzykrotnym rozgrzaniu świec silnik startuje od razu i nie gaśnie to kwestia zimnych cylindrów raczej, więc to mnie trochę pocieszyło (pozostaje jedynie wykręcić świece, co wcale może nie być takie trywialne ;) )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja i przy fali mrozów, około -15 stopni odpalałem za pierwszym razem i było ok. Może być któraś świeca uwalona, ale wtedy raczej by sygnalizowało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

gdzies czytalem ze jak po zapaleniu gasnie to moze byc wina zapowietrzajacego sie ukladu ale reki obciac sobie nie dam

Tak twierdzi mój zaufany mechanik, więc mu wierzę :wesoly:

Rozmawiałem z nim przed momentem i mówi, że jeśli po trzykrotnym rozgrzaniu świec silnik startuje od razu i nie gaśnie to kwestia zimnych cylindrów raczej, więc to mnie trochę pocieszyło (pozostaje jedynie wykręcić świece, co wcale może nie być takie trywialne :shock: )

 

 

A czy przy uwalonej świecy nie powinna ci się zapalać rano "magiczna kontrolka samochodziku z kluczykiem" ?. Świece spróbuj najpierw sprawdzić próbnikiem, tak jak radzi gdzieś kolega Brzoza. Ja sprawdziłem i okazało się że mam jedną uwaloną. Mimo to odpalałem za pierwszym strzałem przy -15.

 

Pozdrawiam Mariusz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jaka świeca, panowie, to nie benzyna, że do pracy świec potrzebuje.

Jak gaśnie po zapaleniu to znaczy że po chwili łapie powietrze (czego robić nie powinien - trzeba wyeliminować zapowietrzenie).

W dieslu świece są potrzebne tylko przy odpalaniu...

 

Pozdr.

M.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności