Skocz do zawartości

temperatura silnika


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

wysoką tzn jaką?

w jakim celu te info jest Ci potrzebne?

bo grzeje mi się silnik do 100 stopni. chcę dociec co jest przyczyną. płynu chłodzącego nie ubywa, a temperatura waha się od 92 do 100 i skacze w momęcie ruszania lub operowania biegami, przy jeździe stałą prędkością na jednym biegu temperatura normuje się na 95 stopniach. co jest tego przyczyną?? termostat czy chłodnica? (mam nadzieje że to nie uszczelka)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

upały nastały :-)

dodaj jeszcze - słabsza wydajność pompy

plastiki nad chłodnicą są założone?

chłodnicę możesz przedmuchać (po rozebraniu kilku gadżetów) - ale to tak tylko na marginesie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wszystko jest założone tak jak ma być... teraz jest mniejsza temperatura na polu niż tydzień temu o 10 stopni a tak samo się grzeje. (co znaczy słaba wydajność pompy, czy chodzi o jej zurzycie czy wysoką temperaturę powietrza?)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ma już lichy wirnik

Temp otwarcia termostatu to około 92* i jeżdżąc po mieście może być wyższa, a przy kilku krotnym mocniejszym depnięciu po gazie podejdzie i pod setkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość soadman89

DAROMV6, a jak podejdzie pod setkę i wcale nie spada? Dopiero po zgaszeniu silnika no ale to wiadomo...

Przy 100* załącza się wentylator, pochodzi minutę a temperatura dalej nie spada... Co o tym myślisz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pochodzi minutę a temperatura dalej nie spada...

Powinien się wyłączyć, jak ochłodzi przynajmniej na 96*

Może masz zamuloną chłodnicę?

Nie sypałeś żadnych świństw uszczelniających?

Nie jeździłeś na wodzie?

 

Mi teraz też wolno chłodzi, ale ja amm za małą chłodnicę, ale jak już wiatrak się włączy, to chłodzi na 95-96*, dopiero wtedy staje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wentylator chodzi (termostat jest otwarty) a temp nie spada

może to być wina chłodnicy - na początek można wypróbować środki do płukania/czy usuwania kamienia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Może ma już lichy wirnik

Temp otwarcia termostatu to około 92* i jeżdżąc po mieście może być wyższa, a przy kilku krotnym mocniejszym depnięciu po gazie podejdzie i pod setkę.

czyli oscylowanie miedzy 92* a 100* jest ok?to jest rocznik 2001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności