Skocz do zawartości

Ceramizer


Gość loozack

Rekomendowane odpowiedzi

niema sensu tego stosowac tani chwyt marketingowy. pomoze za 50 zl takie cos ta watpliwa sprawa...jak silnik jest zuzyty to tylko remont mu pomoze na dobre:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a jednak sporo osób pisze, że pomogło. Oczywiście to co jest w reklamie można olać, bo nie ma takich cudownych środków. Na kilku forach już czytałem, że ciśnienie w cylindrach się wyrównuje.... oczywiście jak silnik jest już zajechany to mu nic nie pomoże.

jest wielki minus takich środków: jak potem chce się zrobić szlif cylindrów, przetoczyć wał itd. to jest nieciekawie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no czytałem o tym i takie to cudowne ze az sie wierzyc nie chce. sam nie wiem co myslec. jak bym miałjakiegos poldasa to bym kupił :wink: . ale w to ze po tych ceramizerach mozna zrobic 500 km bez oleju i jest ok i silnik po tym dalej cisnienie trzyma to nie uwierze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam swego czasu taki wątek założyłem bo zastanawiałem się nad wlaniem tego specyfiku.

http://forum.opel24.com/ceramizer-vt4008.htm?highlight=ceramizer

I jednak postanowiłem wlać a w zasadzie wcisnąć bo to jest 5ml w strzykawce.

Po około 200 km zauważyłem cichszą pracę silnika mniejsze spalanie (ale to nie koniecznie zaleta ceramizera) większej dynamiki ani mocy nie odczułem.

 

szoszon1983 dobrze mówi.

jak potem chce się zrobić szlif cylindrów, przetoczyć wał itd. to jest nieciekawie...

Gawlak, A czego użył Czowa? Ceramizera :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widze ze temacik juz był. dzieki za przeniesienie mojego do juz istniejacego. poczytałem sporo ciekawych opini a forumowiczom wierze bardziej niz kolesiom od reklamy i jakims pismakom ktorzy niby uczestniczyli w tescie.

 

zasatanawialem sie czemu ceramizery nie sa popularne i jesli rzeczywiscie tak dobrze działąja, to machaniory poniesli by duze straty jesli ludzie zaczeliby je stosowac.

 

nemo23, piszesz ze jesli silnik jest zuzyty to juz mu nic nie pomoze - całkowicie sie zgadzam z Toba - wtedy to juz remont. ale jesli silniczek ma juz np. jak moj wyganiane 200 k km to nie jest jeszcze ekstremalnie wychlastany i mozna mu delikatnie pomóc. jesli to miałoby przyniesc jakies korzysci to co jest do zaryzykowania???

 

ja sam nie wiem co robic. chyba najpierw zaleje do skrzyni i jak bede widział poprawe do walne do silnika.

 

 

szoszon1983 napisał/a:

jak potem chce się zrobić szlif cylindrów, przetoczyć wał itd. to jest nieciekawie...

a to sie wogole robi w samochodach?? opłaca sie to??

silniki na fabrycznych pierscieniach smigaja po 300 k km i wiecej .

wydaje mi sie ze jak juz trzeba toczyc wał czy szlifowac cylindry

to warto zastanowic sie czy kupno drugiego młodszego silnika z np. jakiego rozbitka nie bedzie lepszym rozwiazaniem, bo w takim starym zuzyte sa juz wszystkie elementy i czasem kupno drugiego wyjdzie lepiej niz naprawa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kill3rReaper

W tym temacie już pisałem o tym że mojemu fordzikowi pomogło :wink: I to było czuć podczas przyspieszania na biegu 3 i 4, najbardziej na 4. Z tym że u mnie dwa cylindry przed tym trzymały połowę kompresji, jak jest teraz nie wiem, ale silnik stal się dynamiczniejszy. Podczas jazdy wydaje się jakby miał mniejsze opory do przyspieszania, zresztą przeczytajcie cały ten temat to się dowiecie. Acha i co do tego z olejem to wydaje mi się że jest to możliwe, bo ceramiozer tworzy ceramiczną warstwę na ściankach cylindrów, więc uszczelnia je i zmniejsza tarcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kill3rReaper

W Bełchatowie w sklepie motoryzacyjnym (w nim są głównie oleje)

Widziałem też w supermarkecie bodajże L. Eclerc czy jak to się tam pisze :wink:

To jest Xeramic producent czy jakoś tak.

Tylko podczas dolewania go, stosować się do poleceć na pudełku! Czyli zrobić tak jak ja z ojcem: rozgrzać do normalnej temperatury, pozostawić na biegu jałowym, wlać ceramizer, wszyściutko (to też zalezy od ilości oleju!, więcej na opakowaniu o tym ile ceramizeru na ile oleju), zostawić na biegu jałowym tak do 20 minut, ale ponoć 15 wystarczy, ale moim zdaniem lepiej więcej niż krócej. A potem można jeździć :wesoly: Już w tym samym dniu jak się przejechałem odczułem różnicę i to dużą. Oczywiście mustanga 4.0 mi nie zrobił, ale poprawa była widoczna na 100% :idea:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, skusiłem się i kupiłem CERAMIZERA do silnika i paliwa. Jeszcze go nie użyłem. Czy żeczywiście jest jakaś zauważalna rużnica. Opłacało się.

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności