Gość Anonymous Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 To ja też pójdę tym tropem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19434-d%C5%82awienie-silnika-12-16v-x12xe/page/4/#findComment-158926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Witam, czy komus udało sie jeszcze usunac usterke ? Kupiłem interfejs op-com w wersji 1.33 oraz oprogramowania najnowsze do tego fejsu i sam chciałem zaadoptowac przeplywke ale nie ma tam takiej opcji. Moze wiecie jakim softem mozna to zrobic samemu bez odwiedzania ASO lub innego mechanika, ktore skasuje kupe kasy. Ja jak odlaczałem sonde egr i przeplywke to jak dolaczyłem egr to samochod prawie zgasł a przy odlaczeniu pozostałych nic sie nie działo. Zresetowałem kody bledow i dalej to samo sie dzieje. Pozdrawiam, Kamil   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19434-d%C5%82awienie-silnika-12-16v-x12xe/page/4/#findComment-156580 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Zresetowałem kody bledow i dalej to samo sie dzieje.Bo trzeba usunąć przyczynę, a nie same błędy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19434-d%C5%82awienie-silnika-12-16v-x12xe/page/4/#findComment-156477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Problem wyeliminowała wymiana wkładu przepływomierza (wychodzi taniej niż całość a efekt ten sam). Mały hint dla zmagających się z podobną przypadłością: szkoda czasu na zamienniki niewiadomego pochodzenia (choć czasem może się udać) i wydawanie fortuny na nowego MAFa od Boscha (ok. 500 PLN) - spróbujcie popróbować oryginalne używane przepływki na szrotach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19434-d%C5%82awienie-silnika-12-16v-x12xe/page/4/#findComment-156027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Witam przepływka w corsie to dla mnie też dylemat; zamiennik działał kilka godzin-szkoda czasu i pieniedzy używka .org. też podawał błąd. dopiero reset błedu pomógł i to dzieki Waszym wskazówką -dzieki zenon   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19434-d%C5%82awienie-silnika-12-16v-x12xe/page/4/#findComment-155183 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam Miałem podobny problem z dławieniem i pomogła wymiana przepływomierza. Ale nadal czasami zaświeci się lampka czek endżin, czy jakoś tak. nie wiem o co chodzi, bo auto jeździ normalnie. jutro będę próbował "wymigać" usterkę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19434-d%C5%82awienie-silnika-12-16v-x12xe/page/4/#findComment-126264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomm Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Witam Mam podobny problem. Silnik X12XE Dotyczy to tylko jazdy na beznyznie bo na gazie jest wszystko dorze. Na zimnym silniku pracuje nie równo i gaśnie. Jak się rozgrzeje to przez jakiś czas jedzie dobrze. Potem traci moc i zapala się kontrolka check enging. Mechanik po podpięcie komputera stwierdził że padła sonda albo katalizator. Wymieniłem sondę na nową orgilanlą Boscha i nie widzę zmian. Dodatkowo wymieniłem olej, filtry i świece. Czy naprawdę mam uszkodzony katalizator? Na gazie jeździ bez problemów. Przebieg ma 120tys. km.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19434-d%C5%82awienie-silnika-12-16v-x12xe/page/4/#findComment-123818 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomm Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Witam Mam podobny problem. Silnik X12XE Dotyczy to tylko jazdy na beznyznie bo na gazie jest wszystko dorze. Na zimnym silniku pracuje nie równo i gaśnie. Jak się rozgrzeje to przez jakiś czas jedzie dobrze. Potem traci moc i zapala się kontrolka check enging. Mechanik po podpięcie komputera stwierdził że padła sonda albo katalizator. Wymieniłem sondę na nową orgilanlą Boscha i nie widzę zmian. Dodatkowo wymieniłem olej, filtry i świece. Czy naprawdę mam uszkodzony katalizator? Na gazie jeździ bez problemów. Przebieg ma 120tys. km.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19434-d%C5%82awienie-silnika-12-16v-x12xe/page/4/#findComment-125318 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Czy naprawdę mam uszkodzony katalizator? Na gazie jeździ bez problemów.myślę że nie bo na LPG pracuje normalnie może czasem wtrysk leje (zabrudzone paliwo) a spróbuj na chwilę odłączyć akumulator   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19434-d%C5%82awienie-silnika-12-16v-x12xe/page/4/#findComment-123813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Czy naprawdę mam uszkodzony katalizator? Na gazie jeździ bez problemów.myślę że nie bo na LPG pracuje normalnie może czasem wtrysk leje (zabrudzone paliwo) a spróbuj na chwilę odłączyć akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19434-d%C5%82awienie-silnika-12-16v-x12xe/page/4/#findComment-125313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.