Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 -witam wszystkich i prosze o pomoc mam problem z odpaleniem calibry zaczelo sie od szarpania w trakcie jazdy po przyspieszeniu auto szarpalo i wymienilem filtr paliwa,powietrza i sprawdzilem pompke paliwa jest ok ale na tym sie nie skonczylo bo mi nie odpalal juz zupelnie wymienilem wiec czujnik polozenia walu korbowego(zamiennik) auto zaczelo odpalac i pali ale tylko jak jest zimne wiec wymienilem czujnik temperatury cieczy chlodzacej i dalej bez zmian co jest czy ktos mial podobne problemy? musze dodac jescze ze auto odstawilem do serwisu opla ale tam nic "nie stwierdzono" zadnych bledow nie wykryto na komputerze ; co jest co sie dzieje sam juz niewiem co o tym sadzicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22496-silnik-c20xe-20i-16v-calibra/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ko78 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 robert5, na początek zapraszam tu http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972&start=0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22496-silnik-c20xe-20i-16v-calibra/#findComment-149150 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Sprawdź czy jest iskra. Sprawdź ciśnienie paliwa, sprawdź, czy paliwo jest podawane do cylindrów, jak masz od kogo, podmień cewkę z modułem, i raczej kup ori czujnik wału, nawet używkę. Aha, a "drucik" błędów nie pokazuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22496-silnik-c20xe-20i-16v-calibra/#findComment-149128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 -powoli,powoli Grzesiek nie tak szybko to co rozumiem to wiem ze iskry jest brak,paliwo jest podawane od poczadku dziwnych zdarzen a co do cewki to jest jedna rozbieznosc w tym silniku C20XE a mianowicie na schemacie jest osobno cewka i modul a zamawiajac cewke w salonie opla i modul powiedziano mi ze modulu niema w tym silniku,to mam rozumiec ze cewka jest razem z modulem?a Ty piszesz mi" CEWKE I MODUL"?a co do orginalnego to fakt jak cewka wymiana cewki nie pomoze to zamowie orginalny czujnik walu a co znaczy TWOJE pytanie '"a drucik bledu nie pokazuje?"czego sie to tyczyi jaki drucik? ps po wymianie cewki dam znac jaki efekt   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22496-silnik-c20xe-20i-16v-calibra/#findComment-148957 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 W motronicu 2.5, też mam taki moduł jest przy cewce, to jest niby jedna całość, ale rozbieralna. Widać cewkę i wtyczkę do modułu. Nowsze c20xe, motronic 2.8 miały DIS, może dlatego w sklepie się zamotali. Co do drucika spróbuj tak: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html Jeszcze tak dla pewności kup sobie diodę na 14V, zwykłą LED. Najpierw sprawdź, czy po włączeniu zapłonu masz na cewce +12V, później w zaciski cewki wepnij diodę. Jeśli sygnał dochodzi na cewkę, dioda będzie migać w takt iskry, którą powinna generować. Jeśli nie miga, sprawdzaj na wtyczce modułu.Wepnij się w styk 3 i 4. Wtedy upewnisz się, co jest popsute. Bo może tylko kabelki, albo jakieś złącze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22496-silnik-c20xe-20i-16v-calibra/#findComment-148952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 -okazało sie ze to byl czujnik polozenia walu wadliwy (zamiennik)zmierzylem go omomiezem i mial caly czas "nieskonczonosc"a powinien miec w zakresie 400-800 omow nowy" orginal" ma 550 omow tak wiec kupywanie tanich zamiennikow to nie jest dobry pomysl a w szczegulnosci gdy jest klopot z jego wymianą bo czujnik polozenia walu korbowego w moim silniku znajduje sie miedzy silnikiem a sprezarka klimatyzacji wiec go niedosc ze go niewidac to trzeba wymontowac sprezarke klimatyzacji aby sie do niego dostac w warunkach "polowych "zajmuje to okolo 5 godzin tak wiec NIEPOLECAM KUPYWANIA ZAMIENNIKOW bo to pozornna oszczednosc z czasem i tak podnoszaca koszty ps. a co do cewki Grzesiek moja wyglada calkiem inaczej w tym modelu i iest chyba razem z modlem i rozdzielaczem zreszta okazalo sie ze jest dobra ale i za te rady dziekuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22496-silnik-c20xe-20i-16v-calibra/#findComment-146014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczek Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 witam panowie mam problem mam vectre a z silnikiem c20xe , ale komputer i instalacja jest od calibry . podłaczałem ją po komputer diagnostyczny wykryło mi taki błąd STYK PEŁNA MOC i niewiem co to jest . auto niechce się wkręcać na obroty ,przerywa ,dusi się . wymieniałem juz wszystko , czujnik połozenia przepustnicy itp i dalej to samo . pomocy prosze http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/crying.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22496-silnik-c20xe-20i-16v-calibra/#findComment-93388 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 TPS czyli czujnik przepustnicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22496-silnik-c20xe-20i-16v-calibra/#findComment-93385 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczek Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 kolego a jak wymieniałem juz 4 razy ten czujniki przepustnicy (tps), to moze z istalacją cos jest nie tak bo mierzyłem omomierzem to w 2 gniazdach(brązowo zielony i brązowo niebieski ma 5 v) tak ma być bo nie wiem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif??? . pomożecie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22496-silnik-c20xe-20i-16v-calibra/#findComment-93382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 w motronicu 2.5 reguluje się jego położenie najwidoczniej spaprałeś regulację Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22496-silnik-c20xe-20i-16v-calibra/#findComment-93374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.