Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 -witam wszystkich i prosze o pomoc mam problem z odpaleniem calibry zaczelo sie od szarpania w trakcie jazdy po przyspieszeniu auto szarpalo i wymienilem filtr paliwa,powietrza i sprawdzilem pompke paliwa jest ok ale na tym sie nie skonczylo bo mi nie odpalal juz zupelnie wymienilem wiec czujnik polozenia walu korbowego(zamiennik) auto zaczelo odpalac i pali ale tylko jak jest zimne wiec wymienilem czujnik temperatury cieczy chlodzacej i dalej bez zmian co jest czy ktos mial podobne problemy? musze dodac jescze ze auto odstawilem do serwisu opla ale tam nic "nie stwierdzono" zadnych bledow nie wykryto na komputerze ; co jest co sie dzieje sam juz niewiem co o tym sadzicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ko78 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 robert5, na początek zapraszam tu http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972&start=0   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Sprawdź czy jest iskra. Sprawdź ciśnienie paliwa, sprawdź, czy paliwo jest podawane do cylindrów, jak masz od kogo, podmień cewkę z modułem, i raczej kup ori czujnik wału, nawet używkę. Aha, a "drucik" błędów nie pokazuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 -powoli,powoli Grzesiek nie tak szybko to co rozumiem to wiem ze iskry jest brak,paliwo jest podawane od poczadku dziwnych zdarzen a co do cewki to jest jedna rozbieznosc w tym silniku C20XE a mianowicie na schemacie jest osobno cewka i modul a zamawiajac cewke w salonie opla i modul powiedziano mi ze modulu niema w tym silniku,to mam rozumiec ze cewka jest razem z modulem?a Ty piszesz mi" CEWKE I MODUL"?a co do orginalnego to fakt jak cewka wymiana cewki nie pomoze to zamowie orginalny czujnik walu a co znaczy TWOJE pytanie '"a drucik bledu nie pokazuje?"czego sie to tyczyi jaki drucik? ps po wymianie cewki dam znac jaki efekt   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 W motronicu 2.5, też mam taki moduł jest przy cewce, to jest niby jedna całość, ale rozbieralna. Widać cewkę i wtyczkę do modułu. Nowsze c20xe, motronic 2.8 miały DIS, może dlatego w sklepie się zamotali. Co do drucika spróbuj tak: http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html Jeszcze tak dla pewności kup sobie diodę na 14V, zwykłą LED. Najpierw sprawdź, czy po włączeniu zapłonu masz na cewce +12V, później w zaciski cewki wepnij diodę. Jeśli sygnał dochodzi na cewkę, dioda będzie migać w takt iskry, którą powinna generować. Jeśli nie miga, sprawdzaj na wtyczce modułu.Wepnij się w styk 3 i 4. Wtedy upewnisz się, co jest popsute. Bo może tylko kabelki, albo jakieś złącze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 -okazało sie ze to byl czujnik polozenia walu wadliwy (zamiennik)zmierzylem go omomiezem i mial caly czas "nieskonczonosc"a powinien miec w zakresie 400-800 omow nowy" orginal" ma 550 omow tak wiec kupywanie tanich zamiennikow to nie jest dobry pomysl a w szczegulnosci gdy jest klopot z jego wymianą bo czujnik polozenia walu korbowego w moim silniku znajduje sie miedzy silnikiem a sprezarka klimatyzacji wiec go niedosc ze go niewidac to trzeba wymontowac sprezarke klimatyzacji aby sie do niego dostac w warunkach "polowych "zajmuje to okolo 5 godzin tak wiec NIEPOLECAM KUPYWANIA ZAMIENNIKOW bo to pozornna oszczednosc z czasem i tak podnoszaca koszty ps. a co do cewki Grzesiek moja wyglada calkiem inaczej w tym modelu i iest chyba razem z modlem i rozdzielaczem zreszta okazalo sie ze jest dobra ale i za te rady dziekuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczek Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 witam panowie mam problem mam vectre a z silnikiem c20xe , ale komputer i instalacja jest od calibry . podłaczałem ją po komputer diagnostyczny wykryło mi taki błąd STYK PEŁNA MOC i niewiem co to jest . auto niechce się wkręcać na obroty ,przerywa ,dusi się . wymieniałem juz wszystko , czujnik połozenia przepustnicy itp i dalej to samo . pomocy prosze http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/crying.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 TPS czyli czujnik przepustnicy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczek Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 kolego a jak wymieniałem juz 4 razy ten czujniki przepustnicy (tps), to moze z istalacją cos jest nie tak bo mierzyłem omomierzem to w 2 gniazdach(brązowo zielony i brązowo niebieski ma 5 v) tak ma być bo nie wiem http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif??? . pomożecie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 w motronicu 2.5 reguluje się jego położenie najwidoczniej spaprałeś regulację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.