Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 NIe wiem czy jest sens...bo nawalisz silikonu i wyciek może byc większy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/3/#findComment-272714 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ops Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Szukam fachowej porady - czy zostawic wyciek na kolektorze ssacym i w okolicach EGR - czy robic czyli zdejmowqanie + nowe uszczelki + czyszczenie - bo jak poczytalem o problemach z zapowietrzeniem ukladu paliwowego - to juz sam nie wiem???:]? [ Dodano: Wto Cze 17, 2008 08:25 ] i jerszcze jedno - czy przy silniku 2.0 DTI Astra - potrzebne sa 2 uszczelki ? 1 do kolektora i 1 do pokrywy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/3/#findComment-261131 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 GrzegorzQ, możesz odkręcić EGR oczyścić podstawę i zamontować a olej może lecieć z przewodu gumowego , albo masz walniętą vacum pompę i ona wali olej do egr i wyżuca go na zewnątrz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/3/#findComment-261123 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 czy zostawic wyciek na kolektorze ssacym i w okolicach EGR To zależy jaki masz wyciek. Jeśli tylko lekko się poci, zostaw bez zmian. Ten typ tak ma . Wymieniałem obie uszczelki (bo są dwie) przy okazji naprawy pompy. Przed wymianą pocił się po lewej stronie, po dwóch miesiącach od wymiany poci sie po prawej stronie... . Po lekturze tego forum i rozmowie z mechanikiem przestałem się tym przejmować.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/3/#findComment-261082 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ops Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 normalnie bym to zostawil, ale szwagier nowy polbruk polozyl i zagrozil ze auta z wyciekami kilometr przed domem zostawiac - a tak powaznie - to juz cos wiecej niz tylko pocenie zastanawia mnie tylko jak olej trafil nawet na chlodnice wody - pewnie jeszcze gdzies leci - pod ERG na wezu tez mi sie zbiera troche   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/3/#findComment-261076 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wudar Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 U mnie po dlugiej jezdzie z wieksza predkoscia EGR tez sie poci i sa slady na rurze od IC, ale chyba to normalne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/3/#findComment-260797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ops Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 warsztat wycenił wymianę uszczelek i czyszczenie kolektora z nagaru na 200 zl i cały dzień roboty (uszczelki moje) - czy to dużo i długo?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/3/#findComment-260678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Cały dzień to przesada ale ze 4 godziny może im zejść. Gdzieś na forum (chyba Brzoza) zamieścił zdjęcia jak wygląda kolektor z przepustnicami - naprawdę jest co czyścić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/3/#findComment-260603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Etam. Ile tam sciagania i roboty. Wystarczy odkrecic przewodu paliwowe idace od pompy do wtryskow i rozkrecamy kolektor. Czyscimy i skladamy w kolejnosci odwrotnej. Ogolnie za taka czynnosc to zdzierstwo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/3/#findComment-260360 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Chciałbym odświeżyć nieco temat. Do niewielkiego pocenia się oleju w okolicach kolektora już się przyzwyczaiłem, ale ostatnio zauważyłem wyciek z EGR-u. Pozwoliłem sobie wkleić zdjęcie z poprzedniej strony, źródłem wycieku jest miejsce zaznaczone dolną strzałką. http://img82.imageshack.us/my.php?image=demontarzkolektoraed9.jpg Zdjąłem EGR, nawet nie był mocno zasyfiony, mimo że czyściłem go rok temu. Przeczyściłem wszystko, złożyłem z powrotem, ale ślady oleju nadal się pojawiają na rurze. Byłem na razie u dwóch mechaników i obaj powiedzieli mi, że diesel w Oplu tak ma i mam się nie przejmować tymi wyciekami. W podobnym temacie w dziale zafiry kol. brzoza pisze o odmie silnika lub kończącej się turbinie. W jaki sposób można samemu to zdiagnozować? Dodam jeszcze, że nie ma żadnych negatywnych objawów pracy silnika, auto nie kopci, dobrze przyspiesza i ... mało pali po wymianie filtrów powietrza i paliwa Więc, dać sobie spokój, czy zbierać kasę? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/3/#findComment-180990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.