Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 NIe wiem czy jest sens...bo nawalisz silikonu i wyciek może byc większy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ops Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Szukam fachowej porady - czy zostawic wyciek na kolektorze ssacym i w okolicach EGR - czy robic czyli zdejmowqanie + nowe uszczelki + czyszczenie - bo jak poczytalem o problemach z zapowietrzeniem ukladu paliwowego - to juz sam nie wiem???:]? [ Dodano: Wto Cze 17, 2008 08:25 ] i jerszcze jedno - czy przy silniku 2.0 DTI Astra - potrzebne sa 2 uszczelki ? 1 do kolektora i 1 do pokrywy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mech124 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 GrzegorzQ, możesz odkręcić EGR oczyścić podstawę i zamontować a olej może lecieć z przewodu gumowego , albo masz walniętą vacum pompę i ona wali olej do egr i wyżuca go na zewnątrz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 czy zostawic wyciek na kolektorze ssacym i w okolicach EGR To zależy jaki masz wyciek. Jeśli tylko lekko się poci, zostaw bez zmian. Ten typ tak ma . Wymieniałem obie uszczelki (bo są dwie) przy okazji naprawy pompy. Przed wymianą pocił się po lewej stronie, po dwóch miesiącach od wymiany poci sie po prawej stronie... . Po lekturze tego forum i rozmowie z mechanikiem przestałem się tym przejmować.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ops Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 normalnie bym to zostawil, ale szwagier nowy polbruk polozyl i zagrozil ze auta z wyciekami kilometr przed domem zostawiac - a tak powaznie - to juz cos wiecej niz tylko pocenie zastanawia mnie tylko jak olej trafil nawet na chlodnice wody - pewnie jeszcze gdzies leci - pod ERG na wezu tez mi sie zbiera troche   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wudar Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 U mnie po dlugiej jezdzie z wieksza predkoscia EGR tez sie poci i sa slady na rurze od IC, ale chyba to normalne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ops Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 warsztat wycenił wymianę uszczelek i czyszczenie kolektora z nagaru na 200 zl i cały dzień roboty (uszczelki moje) - czy to dużo i długo?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Cały dzień to przesada ale ze 4 godziny może im zejść. Gdzieś na forum (chyba Brzoza) zamieścił zdjęcia jak wygląda kolektor z przepustnicami - naprawdę jest co czyścić   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Etam. Ile tam sciagania i roboty. Wystarczy odkrecic przewodu paliwowe idace od pompy do wtryskow i rozkrecamy kolektor. Czyscimy i skladamy w kolejnosci odwrotnej. Ogolnie za taka czynnosc to zdzierstwo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Chciałbym odświeżyć nieco temat. Do niewielkiego pocenia się oleju w okolicach kolektora już się przyzwyczaiłem, ale ostatnio zauważyłem wyciek z EGR-u. Pozwoliłem sobie wkleić zdjęcie z poprzedniej strony, źródłem wycieku jest miejsce zaznaczone dolną strzałką. http://img82.imageshack.us/my.php?image=demontarzkolektoraed9.jpg Zdjąłem EGR, nawet nie był mocno zasyfiony, mimo że czyściłem go rok temu. Przeczyściłem wszystko, złożyłem z powrotem, ale ślady oleju nadal się pojawiają na rurze. Byłem na razie u dwóch mechaników i obaj powiedzieli mi, że diesel w Oplu tak ma i mam się nie przejmować tymi wyciekami. W podobnym temacie w dziale zafiry kol. brzoza pisze o odmie silnika lub kończącej się turbinie. W jaki sposób można samemu to zdiagnozować? Dodam jeszcze, że nie ma żadnych negatywnych objawów pracy silnika, auto nie kopci, dobrze przyspiesza i ... mało pali po wymianie filtrów powietrza i paliwa Więc, dać sobie spokój, czy zbierać kasę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.