Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 U mnie też ciągle zaolejona jest ta gumowa rura biegnąca pod EGR'em i to konkretnie- jak kupowałem asie to tak już było-poprzedni właściciel mi mówił że tak ma od dawna. Potem w serwisie mi powiedzieli żeby to olać więc olałem. Od tego czasu w moich rękach przejechała już ok. 60 tys. km, po drodze została zawirusowana i nic a nic się nie dzieje, zapierdziela jak mała rakieta, wszystko bangla jak trzeba dlatego uważam, że nie ma sensu wydawac kasy żeby z tym walczyć a już na pewno nie jest to objaw padającej turbiny- jak turbo pada to kupa oleju jest w środku węża od IC a nie na nim   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/4/#findComment-180955 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Olej jest w kolektorze ssącym,czy to normalne bo jest go tam dość dużo bo wycieka na zewnątrz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/4/#findComment-167356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Wyciekac bedzi ebo masz nieszczelnosc na egr albo na uszczelce kolektora ssacego. W kolektorze tym jest nadcisnienie bo turbina pompuje. Dwa to olej tam zawsze bedzie bo leci w glownej mierze4 z odmy oraz z turbo. Byle nie bylo go tam tak duzo ze soie bedzie wylewac po sciagnieciu wezow no i bedzie ubytek oleju z silnika i to dosc spory bo to bedzie oznaczac padniecie uszczelniaczy labiryntowych na turbawce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/4/#findComment-167347 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Wyciekac bedzi ebo masz nieszczelnosc na egr albo na uszczelce kolektora ssacego. W kolektorze tym jest nadcisnienie bo turbina pompuje. Dwa to olej tam zawsze bedzie bo leci w glownej mierze4 z odmy oraz z turbo. Byle nie bylo go tam tak duzo ze soie bedzie wylewac po sciagnieciu wezow no i bedzie ubytek oleju z silnika i to dosc spory bo to bedzie oznaczac padniecie uszczelniaczy labiryntowych na turbawce.Byłem u mechanika i stwierdził dość duży luz na łożysko turbiny,czy to może być przyczyną większego poboru oleju w kolektorze ssącym i braku mocy na niższych obrotach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/4/#findComment-166506 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Tak oze byc wiekszy ubytek oleju jak sa luzy na wirniku. Jeszcze zalezy jaki luz czy osiowy czy poprzeczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/4/#findComment-166479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Tak oze byc wiekszy ubytek oleju jak sa luzy na wirniku. Jeszcze zalezy jaki luz czy osiowy czy poprzeczny.Wydaje mi się że poprzeczny ale może być to przyczyną słabszej mocy no jak jest na niższych obrotach 1500   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/4/#findComment-166161 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EsoXose Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Podłącze się do tematu od kilku miesięcy mam problem z wyciekiem przez egr i szarpaniem na 4 i 5 beigu powyżej 3 tys obr jeżeli wcisne gaz do podłogi jeżeli pomału i stopniowo wszystko jest ok nie ma szarpania i wchodz bez problem na wyżesze obroty na biegu 4 i 5 (byłem na kompie błędów żadnych nie mam), chyba sie zdecyduję na czyszczenie kolektora ssącego samochód ma przejechane 180 000 tys ja zrobiłem 30 000 ale ma napewno powyżej 200 000 i mam pytanie co można wymienić przy okazji jak bedzie zdjęta pokrywa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/4/#findComment-164529 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Napisz czy to pomogło bo u mnie też jest sporo oleju w kolektorze ssącym ale nie ma żadnych objawów ile cie to kosztowało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/4/#findComment-163159 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Witam, Proponuje( bo sam to przerabiałem) przy czyszczeniu kolektora, wymienić uszczelki pod pokrywą i kolektorem + przewody przelewowe( ewentualnie również trójniki) + wyczyścić EGR + ewentualnie przeczyścić czujnik ciśnienia doładowania jak jest brudny. Uwaga przy ściądaniu przewodów przelewowych bo lubią się urywać. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2390-20-dti-wyciek/page/4/#findComment-163157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.