Skocz do zawartości

c16nz z wałkiem od 1.3S + komp c13n


GrzECHO

Rekomendowane odpowiedzi

http://moto.allegro.pl/nowy-walek-rozrzadu-opel-corsa-ascona-kadett-1-3-i1463957069.html

 

Napisane że 13n/nb a sprzedający mowi że nie ma tam literki. Jeżeli byłyby literka A to ok ale jeśli to ten zwykły od c13n i ma 254 stopnie. Na intercars jest wałek od 13s ale kosztuje 438 zł.Ten z allegro tlyko 200zł więc jest różnica. Może wy coś poradzicie.? Chciałem to włożyc do swojego c14nz ale czy to duzo pomoże, próbował to ktoś kiedyś w tym silniczku? :?: . Cudów nie oczekuje ale chciałbym żeby sie lepiej kręcił bo powyżej 5500 tys nie ma czego szukać na oryginalnym wałku. :D

 

Jak chcesz to mogę Ci kupić wałek z InterCars na swoją zniżkę za 298pln ten z 13s, ale to jest historia taka jak mówił - JA37 - nie wiadomo czy to nie jest standaryzowany wałek, który pasuje do wszystkich silników 1.3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Odgrzeję troszkę ten temat.

Mam Vectrę B z silnikiem X16SZR. Była niewłaściwa naprawa szanownych mechaników i istnieje możliwość że skrzywili mi wałek rozrządu. Korzystając z okazji chciałem podmienić i skorzystać z niższej ceny wałka od kadeta 1,3n- zamiast 700zł kosztuje 195zł. No i pytanie moje brzmi:

1. Czy wałek ten będzie pasował do mojego silnika?

2. Jak ustawić zapłon skoro jest moduł DIS u mnie w silniku? Mechanik powinien wiedzieć jak to zrobić skoro to nieoryginalny wałek?

3. Czy to cudo z allegro się nadaje: http://motoallegro.pl/nowy-walek-rozrzadu-opel-corsa-ascona-kadett-1-3-i1514578992.html ?

Rozumiem po przeczytaniu wątku, że moduł DIS wyklucza zastosowanie kompa od 1,3n.

Mechanik powiedział mi też że przy składaniu silnika w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą panowie mogli mi wcisnąć na siłę zawory zamiast je poczyścić i powkładać po kolei i tym samym mogli doprowadzić do skrzywienia wałka. Objawy wyglądają tak że na pewnych obrotach słychać metaliczne klepanie gdzieś z góry silnika. Zwiększenie lub zmniejszenie obrotów powoduje że nie ma tego. Kupuję kompa do silnika swojego i zobaczę co tam na garach się dzieje. Czy może to być po prostu efekt np. niesplanowanej głowicy, złego dokręcenia itp.?

Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Gość tomekc16nz

Koledzy mam takie zapytanie. Znalazłem sterownik taki otopost-1533-0-06762600-1332513822_thumb.jpg jest wyjęty z corsy a

 

Czy jest to sterownik c13n? Czy mogę przełożyć samą kość do obecnego sterownika c16nz? Gdzieś kiedyś czytałem ale nie było dokłądnie sprecyzowane i stąd te niejasności...

 

Precyzuje-to jest sterownik C13N i wystarczy przełożyz sama kość (EEPROM, MEMCAL itd) i już śmigamy :cwaniak:

Edytowane przez tomekc16nz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności