Gość Zoe012 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 http://moto.allegro.pl/nowy-walek-rozrzadu-opel-corsa-ascona-kadett-1-3-i1463957069.html Napisane że 13n/nb a sprzedający mowi że nie ma tam literki. Jeżeli byłyby literka A to ok ale jeśli to ten zwykły od c13n i ma 254 stopnie. Na intercars jest wałek od 13s ale kosztuje 438 zł.Ten z allegro tlyko 200zł więc jest różnica. Może wy coś poradzicie.? Chciałem to włożyc do swojego c14nz ale czy to duzo pomoże, próbował to ktoś kiedyś w tym silniczku? . Cudów nie oczekuje ale chciałbym żeby sie lepiej kręcił bo powyżej 5500 tys nie ma czego szukać na oryginalnym wałku. Jak chcesz to mogę Ci kupić wałek z InterCars na swoją zniżkę za 298pln ten z 13s, ale to jest historia taka jak mówił - JA37 - nie wiadomo czy to nie jest standaryzowany wałek, który pasuje do wszystkich silników 1.3   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sly__ Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Odgrzeję troszkę ten temat. Mam Vectrę B z silnikiem X16SZR. Była niewłaściwa naprawa szanownych mechaników i istnieje możliwość że skrzywili mi wałek rozrządu. Korzystając z okazji chciałem podmienić i skorzystać z niższej ceny wałka od kadeta 1,3n- zamiast 700zł kosztuje 195zł. No i pytanie moje brzmi: 1. Czy wałek ten będzie pasował do mojego silnika? 2. Jak ustawić zapłon skoro jest moduł DIS u mnie w silniku? Mechanik powinien wiedzieć jak to zrobić skoro to nieoryginalny wałek? 3. Czy to cudo z allegro się nadaje: http://motoallegro.pl/nowy-walek-rozrzadu-opel-corsa-ascona-kadett-1-3-i1514578992.html ? Rozumiem po przeczytaniu wątku, że moduł DIS wyklucza zastosowanie kompa od 1,3n. Mechanik powiedział mi też że przy składaniu silnika w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą panowie mogli mi wcisnąć na siłę zawory zamiast je poczyścić i powkładać po kolei i tym samym mogli doprowadzić do skrzywienia wałka. Objawy wyglądają tak że na pewnych obrotach słychać metaliczne klepanie gdzieś z góry silnika. Zwiększenie lub zmniejszenie obrotów powoduje że nie ma tego. Kupuję kompa do silnika swojego i zobaczę co tam na garach się dzieje. Czy może to być po prostu efekt np. niesplanowanej głowicy, złego dokręcenia itp.? Z góry dzięki za odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekc16nz Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 (edytowane) Koledzy mam takie zapytanie. Znalazłem sterownik taki oto jest wyjęty z corsy a Czy jest to sterownik c13n? Czy mogę przełożyć samą kość do obecnego sterownika c16nz? Gdzieś kiedyś czytałem ale nie było dokłądnie sprecyzowane i stąd te niejasności... Precyzuje-to jest sterownik C13N i wystarczy przełożyz sama kość (EEPROM, MEMCAL itd) i już śmigamy Edytowane 24 Marca 2012 przez tomekc16nz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Tak, sama kość wystarczy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekc16nz Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 I jeszcze tu zapytam... czy to jest wałek 13S? Tutaj zmierzyłem krzywki http://forum.opel24.com/topic/51248-Moja-Vectra-A-C16NZ/page__p__433286__fromsearch__1?do=findComment&comment=433286   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.