Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Witam, proszę o pomoc tych, którzy mają zainstalowanego TIS'a czy EPG , albo znają temat "na wylot" bez ściągi. Rozsypał mi się definitywnie silnik X20SE, korbowód wyszedł przez michę olejową. Głowica jest sprawna, niedawno po regeneracji. Nigdzie (nawet Mariusz z "Opel Omega Forum" na swoich włościach nie posiada takiego silnika) nie mogę zdobyć (po przystępnych cenach) takiego silnika. Nawet z Vectry ludziska nie mają. Silnik C20NE ma ponoć inne kolektory, nie mówiąc już o osprzęcie. I teraz pytania do znawców: 1. Czy z silnika C20NE (których jest zatrzęsienie) można wykorzystać "dół" a główkę zasadzić z X20SE. 2. Czy sprzęgło (posiadam sprzęgło dwumasowe) będzie pasować do C20NE 3. Czy wsadzę z powrotem kompresor od klimy itp... 4. Wentylator chłodnicy mam elektryczny, a czy C20NE przypadkiem nie ma "mechanicznego"? 5. Mocowania silnika (poduszki) ? ...a może C20NE kompletny wlezie bez problemu, tylko osprzęt przełożę? Ratujcie ludziska, bo muszę jak najszybciej uruchomić Złomegę, jest to jedyny mój pojazd, poza autobusami P.S. Może "Swapa" na 2,5 V6 lub coś bardziej podobnego, jak 2,0 16V ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24159-silnk-x20se-a-c20ne/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 1. Czy z silnika C20NE (których jest zatrzęsienie) można wykorzystać "dół" a główkę zasadzić z X20SE. tak 2. Czy sprzęgło (posiadam sprzęgło dwumasowe) będzie pasować do C20NE tak 3. Czy wsadzę z powrotem kompresor od klimy itp... tak 4. Wentylator chłodnicy mam elektryczny, a czy C20NE przypadkiem nie ma "mechanicznego"? nie, też jest elektryczny w ne, chyba że masz na myśli omege a to tam było wisko ale demontaż zajmował 5 minut 5. Mocowania silnika (poduszki) ? takie same   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24159-silnk-x20se-a-c20ne/#findComment-135934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 ArKos, serdeczne dzięki za tak błyskawiczną odpowiedź, opierając się na niej zaiwaniam na AlleDrogo i mam nadzieję, że z dwóch złomów X20SE i C20NE złożę coś, co jeszcze mi posłuży jakiś czas (czyli ze 100 tys. kilometrów )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24159-silnk-x20se-a-c20ne/#findComment-135930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 różnica między se a ne: - ciut inne tłoki - se ma podobne do seh-a - głowica - se ma kanał do egr-a - ciut inny wałek - se ma dis a nie rozdzielacz zapłonu - komputer + wiązka + głupotki z osprzętu takie ekologiczne c20ne zrobili, ale dół ten sam - kolega w omedze do se pompę oleju z c20ne zapodał bezproblemowo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24159-silnk-x20se-a-c20ne/#findComment-135923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Jeszcze raz podziękował ) ale ludzie, do których dzwoniłem twierdzili, że SE ma sprzęgło na 8 śrubach a NE na 6, może wiecie coś w tej materii? Pozdrawiam, Gato   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24159-silnk-x20se-a-c20ne/#findComment-135311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 se ma na 6 to samo jest też i w x20xev (patrząc akurat np na docisk)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24159-silnk-x20se-a-c20ne/#findComment-135307 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 potwierdzam co pisze DAROMV6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24159-silnk-x20se-a-c20ne/#findComment-135295 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 O.K. W takim razie kupuję C20NE i będę rzeźbił w gó...e. Napiszę jak mi się uda posklecać tą "hybrydę" )) Zamykam temat i pozdrawiam tych co mi doradzali.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24159-silnk-x20se-a-c20ne/#findComment-135293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Hmmm, są omegi z c20xe? Może warto taką złożyć?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24159-silnk-x20se-a-c20ne/#findComment-135274 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 seryjnie nie byle x25xe i już masz więcej habet pod maską bez żadnej zabawy, a sporo tego na rynku a swój motor - Do Corsy albo Astry go Do Corsy albo Astry go Do Corsy albo Astry go Do Corsy albo Astry go Do Corsy albo Astry go Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24159-silnk-x20se-a-c20ne/#findComment-135264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.