Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Witam wszystkich, mam problem z vectrą b 1,6 16v 1998. Po wymianie pierścieni i zrobieniu głowicy tzn wymiana gumek na zaworach i "jak twiedzi mechanik była sprawdzana" auto zadymi "puści bąka" na niebiesko po hamowaniu silnikiem i ponownym dodaniu gazu oraz na postoju na światłach na wolnych po agresywnej jeździe. jak się jeździ normalnie i nie hamuje się silnikiem to nie zadymi. stawiam na głowicę że coś szlifierz skopał albo nie sprawdził prowadnic i nimi zaciąga??? przebieg 126000 wg licznika, wymiana pierścieni i robienie głowicy było przy 120000 wg licznika. macie jakieś podobne doświadczenie i co to może być.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24927-opel-vectra-b-16-16v-dymi-na-niebiesko/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 To może być :szukaj!: Przecież ci mechanik robił? Chu.....o zrobił i tyle. Albo dałeś za mało kasy i nie zrobił wszystkiego. To tyle. Takie małe porównanie. Drze ci oponę. Kupujesz nową, ale zlewasz geometrię i zawias. Drze ci dalej. I pytasz, co jest nie tak. Mniej wiecej tak samo wygląda twój kłopot.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24927-opel-vectra-b-16-16v-dymi-na-niebiesko/#findComment-129279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 kasy dostał tyle ile chciał, części sam kupowałem z najwyższej półki, chyba że szlifierz olał sprawę :(   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24927-opel-vectra-b-16-16v-dymi-na-niebiesko/#findComment-129274 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 wymiana pierścieniCzy szlif cylindrów też był? nie sprawdził prowadnic i nimi zaciąga???Fakt, jak jest zbyt duży luz na prowadnicy, to najlepszy uszczelniacz nie pomoże.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24927-opel-vectra-b-16-16v-dymi-na-niebiesko/#findComment-129272 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 nie ponieważ mówił że cylindry i tłoki są ok, igiełki, poszły pierścienie w STD, i "podobno" nowe gumki ale jak się dowiedziałem na olej głowica nie była sprawdzana więc myślę że to wina góry tzn głowicy a nie dołu tzn pierścieni ?? [ Dodano: Pią Lis 06, 2009 18:24 ] prowadnice napewno nie były wymieniane, [ Dodano: Pią Lis 06, 2009 18:25 ] mi się wydaje że ktoś dał du.... z głowicą ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24927-opel-vectra-b-16-16v-dymi-na-niebiesko/#findComment-129268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Tak Grześ, ale wiele zależy jeszcze od wcześniejszej eksploatacji i rzeczywistego przebiegu bo takie np 150tys nie jest wielkim przebiegiem aby prowadnice poleciały. Prędzej powiedziałbym że nie chciało się może rozbierać zaworów do wymiany uszczelniaczy albo np uszczelniacze były "nie ten tego" mimo że dobrej firmy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24927-opel-vectra-b-16-16v-dymi-na-niebiesko/#findComment-129266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 może i tak ?? ale stawiacie na górę silnika (głowice) czy na dłó (pierścienie) przy takich objawach??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24927-opel-vectra-b-16-16v-dymi-na-niebiesko/#findComment-129265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 zrób próbe olejową to będziesz wiedział czy dół czy góra do poprawki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24927-opel-vectra-b-16-16v-dymi-na-niebiesko/#findComment-129264 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 pewnie tak [ Dodano: Pią Lis 06, 2009 18:35 ] jak rozmawiałem z innym mechanikiem nie mówiąc mu że silnik był robiony to stawiał na prowadnice lub uszczelniacze, nic nawet nie wspominał o pierścieniach. [ Dodano: Pią Lis 06, 2009 18:36 ] ten co robił niby ma to poprawić za free ale nie wiem na jakich częściach ją złoży, ja kupowałem z najwyższej półki, a teraz nie wiem jak on to zrobi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24927-opel-vectra-b-16-16v-dymi-na-niebiesko/#findComment-129263 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 michalmackowiak, najwyższa półka najwyższą półką - różnie z tym bywa mógłbym wymienić np 2, gdzie jednej firmy uszczelniacze wchodzą na miejsce ciasno, a drugiej potrafią wchodzić na miejsce delikatnie w palcach - luźne ale jeżeli zgodził się to zrobić za free to możliwe że sam wie co "skopał" Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24927-opel-vectra-b-16-16v-dymi-na-niebiesko/#findComment-129258 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.