Skocz do zawartości

opel vectra b 1,6 16v dymi na niebiesko


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam problem z vectrą b 1,6 16v 1998. Po wymianie pierścieni i zrobieniu głowicy tzn wymiana gumek na zaworach i "jak twiedzi mechanik była sprawdzana" auto zadymi "puści bąka" na niebiesko po hamowaniu silnikiem i ponownym dodaniu gazu oraz na postoju na światłach na wolnych po agresywnej jeździe. jak się jeździ normalnie i nie hamuje się silnikiem to nie zadymi. stawiam na głowicę że coś szlifierz skopał albo nie sprawdził prowadnic i nimi zaciąga??? przebieg 126000 wg licznika, wymiana pierścieni i robienie głowicy było przy 120000 wg licznika. macie jakieś podobne doświadczenie i co to może być.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być :szukaj!:

Przecież ci mechanik robił?

Chu.....o zrobił i tyle.

Albo dałeś za mało kasy i nie zrobił wszystkiego.

To tyle.

 

 

Takie małe porównanie.

Drze ci oponę.

Kupujesz nową, ale zlewasz geometrię i zawias.

Drze ci dalej.

I pytasz, co jest nie tak.

 

Mniej wiecej tak samo wygląda twój kłopot.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana pierścieni

Czy szlif cylindrów też był?

 

nie sprawdził prowadnic i nimi zaciąga???

Fakt, jak jest zbyt duży luz na prowadnicy, to najlepszy uszczelniacz nie pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ponieważ mówił że cylindry i tłoki są ok, igiełki, poszły pierścienie w STD, i "podobno" nowe gumki ale jak się dowiedziałem na olej głowica nie była sprawdzana więc myślę że to wina góry tzn głowicy a nie dołu tzn pierścieni ??

 

[ Dodano: Pią Lis 06, 2009 18:24 ]

prowadnice napewno nie były wymieniane,

 

[ Dodano: Pią Lis 06, 2009 18:25 ]

mi się wydaje że ktoś dał du.... z głowicą ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Grześ, ale wiele zależy jeszcze od wcześniejszej eksploatacji i rzeczywistego przebiegu

bo takie np 150tys nie jest wielkim przebiegiem aby prowadnice poleciały.

Prędzej powiedziałbym że nie chciało się może rozbierać zaworów do wymiany uszczelniaczy albo np uszczelniacze były "nie ten tego" mimo że dobrej firmy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie tak

 

[ Dodano: Pią Lis 06, 2009 18:35 ]

jak rozmawiałem z innym mechanikiem nie mówiąc mu że silnik był robiony to stawiał na prowadnice lub uszczelniacze, nic nawet nie wspominał o pierścieniach.

 

[ Dodano: Pią Lis 06, 2009 18:36 ]

ten co robił niby ma to poprawić za free ale nie wiem na jakich częściach ją złoży, ja kupowałem z najwyższej półki, a teraz nie wiem jak on to zrobi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michalmackowiak, najwyższa półka najwyższą półką - różnie z tym bywa mógłbym wymienić np 2, gdzie jednej firmy uszczelniacze wchodzą na miejsce ciasno, a drugiej potrafią wchodzić na miejsce delikatnie w palcach - luźne

 

ale jeżeli zgodził się to zrobić za free to możliwe że sam wie co "skopał"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności