Gość Anonymous Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 masz padnięty zawór par paliwa - ciągnie stale z puszki z węglem aktywnym - zawór wymień przewody przedmuchaj. Jak napisałeś auto przepala ci węglem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 dzięki za szybką odpowiedz. Hm zastanawia mnie to, a nie powinno być tak że właśnie ciągnie natomiast problem może leży w tej puszcze z węglem... gdzieś przepuszcza i sie wysypują z niej te drobinki węgla a zawór zaciąga?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 nie puszka w pożądku - też tak miałem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Witam.W mojej asterce mam od dłuższego czasu problem z obrotami.Wszystko już wymieniłem co można było i wczoraj wpadłem na ten temat.U mnie przy zaworze par paliwa też mam ten węzyk zapchany węglem i tu moje pytanie.Czy możliwe jest żeby przez to obroty wariowały?Przeważnie są wysokie ale czasem spadają do 500.Są też czasami problemy z odpaleniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Aż tak ten weżyk nie wpływa na obroty. Ale dobrze, jakby był czysty.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 A czy ten zawór cały czas powinien być otwarty i zasysać opary z filtra?Bo chyba nie powinny sie tam zbierac kawałki węgla.Doszukuje się trochę bo juz nie wiem za co się złapac z tymi obrotami.Na benzynie troche szarpie i jest mułowaty a gdy podczas dojezdzania do skrzyzowania wrzuce na luz obroty zostają na 1500 i dopiero po zatrzymaniu spadają na 500 i za chwilke podnoszą sie do 900.Na gazie jest tak samo tylko ze nie ma szarpania i nie jest mułowaty.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Nie wiem skąd tam się bierze węgiel.Może z filtra? Zawór nie jest cały czas otwarty. Nie mam pewności, ale podejrzewam, że otwarty jest na wyższych obrotach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Dzisiaj wyciągnąłem wężyk z tego zaworu na wolnych obrotach i cały czas zasysał.Odpiąłem wężyk z kolektora i zaślepiłem kruciec i widac poprawę.Obroty juz nie są takie wysokie a przynajmniej się nie zawieszają.Może by wymienić ten elektrozawór?Dzięki za odpowiedź.Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Moze i się zaciał. Ciekawe, czy da się go naprawić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sledzik1102 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Odpiąłem wężyk z kolektora i zaślepiłem kruciec i widac poprawę. przestał szarpać i mulić po zaślepieniu czy wymieniłeś ten elektrozawór na nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.