Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Astra 2 1.7 DTI.Mam problem z wyciekiem oleju z okolic korka wlewu.nie wiem czy to jest spowodowane i co mam z tym zrobic?kupowac nowy korek??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 no zdecydowanie uszczelka w korku przepuszcza nowy na allegro pare złotych kosztuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Dodam ze korek nie wyglada ja mocno zuzyty.kupowac nowy orginalny czy jakas podrobke z allegro??bo do uzywanego nie mam przekonania(moze byc wcale nie lepszy).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 na allegro są nowe i wytrzymują sporo czasu jeździłem na takim 3.5 roku i sprzedałem z nim auto   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 chcialem spytac "ArKos" czy miales to samo u siebie??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 tak też bardzo mocno pociło sie przy korku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Nie dobrze jak poci się mocno przy wlewie oleju. Niby wystarczy odrobina oleju i temp. żeby z małej nieszczelności zrobiła się duża. A silnik w dobrej kondycji, mierzyłeś mu ciśnienie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Przy wlewie oleju może być olej ponieważ pracujący wałek( np. u mnie) powoduje chlapanie olejem po całej pokrywie zaworów( od środka). Więc naturalne jest iż jak pracuje wałek i zawory, jest ok 90 stopni C to wytwarza się pewne ciśnienie które może wypchnąć olej przez nieszczelność pomiędzy korkiem i pokrywą. Ot i cały problem. Silnika bym się nie czepiał. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Sorry kolego ale "banialuki" piszesz Hmmm, A silnik w dobrej kondycji, mierzyłeś mu ciśnienie Myślisz, że to pytanie jest bez sensu?Jeśli tak myślisz, to nie zabieraj głosu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 jeśli będzie miał przedmuchy na pierścieniach, to nawet najlepszy korek nic nie da gazy i tak i tak sie przedostaną a z nimi olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.