Skocz do zawartości

wymiana silnika opel omega 2.0 16v 94 r


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

pozwoliłem sobie dołączyć do tematu, mam problem kupiłem silnik ze skrzynią biegów niestety nie mogę założyć skrzyni ponieważ jest uszkodzona i muszę wykorzystać swoją starą ale różni się trzpieniem z wieloklinem gdyż w mojej ten wieloklin nie jest do końca a tej od silnika który chcę zamontować ten wieloklin jest na całej długości i mechanior tłumaczył że musi przełożyć bebechy skrzyni i to trochę potrwa a mnie wydaje się że gość coś kręci. Fakt ten trzpień jest inny ale czy trzeba całe bebechy wymontować by ten trzpień wymienić??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość szynszyla44

misy nie da się przełożyć od starego silnika

czy aby na pewno?

sa 2 rodzaje mis - jednoczęściowa i dwuczęściowa

 

ciekawostka jak dla mnie, bo do x20xev wsadziłem koledze zwykłą, blaszaną misę z c20ne z jakiejś starej calibry

chłopak załatwił 2 misy aluminiowe - ma mocno obniżone auto

o dziwo do x20xev pasują następujące miski:

- c18nz

- c20ne

- c20xe

 

dziwne jak dla mnie że nie pasuje, bo bloki silnika są identyczne zewnętrznie ze starymi, a x20xev w omedze i x20xev w vectrze też musi być takie samo, skoro te same bloki silnika są

 

bardzo dziwne. z którego roku był ten x20xev. bo ja mam z 96 i nie jestem pewny, ale tam miska o jakiej piszesz nie podejdzie przez wałki wyrównoważające

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

bardzo dziwne. z którego roku był ten x20xev. bo ja mam z 96 i nie jestem pewny, ale tam miska o jakiej piszesz nie podejdzie przez wałki wyrównoważające

Jak są wałki to inna miska nie podejdzie. No ale wałków zawsze można się pozbyć... Masa zabija :wesoly:

Witam

pozwoliłem sobie dołączyć do tematu, mam problem kupiłem silnik ze skrzynią biegów niestety nie mogę założyć skrzyni ponieważ jest uszkodzona i muszę wykorzystać swoją starą ale różni się trzpieniem z wieloklinem gdyż w mojej ten wieloklin nie jest do końca a tej od silnika który chcę zamontować ten wieloklin jest na całej długości i mechanior tłumaczył że musi przełożyć bebechy skrzyni i to trochę potrwa a mnie wydaje się że gość coś kręci. Fakt ten trzpień jest inny ale czy trzeba całe bebechy wymontować by ten trzpień wymienić??

Zmień mechanika. Wałek sprzęgłowy we wszystkich skrzyniach od wszystkich omeg ma ten sam profil wieloklina (22x25-14N). Pasują zamiennie (nie licząc R6).

A może mechanik próbuje założyć skrzynię z vectry do Twojej omegi?? ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności