Skocz do zawartości

Wałek rozrządu, proszę o pomoc.


Gość TrusieK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zgłaszam się do użytkowników tego forum z wielka prośba o pomoc. Jeżdżę Oplem Montereyem 3.2 v6 z 1992 roku od 2 lat. Ostatnio miałem sporą awarię i samochód trafił do mechanika. Wszystkie naprawy zostały porobione z wyjątkiem rozrządu. Od 3 miesięcy nigdzie mechanik nie może znaleźć wałka rozrządu :) Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś dałby mi jakiś namiar, gdzie mógłbym ten wałek znaleźć. Wg mechanika jest to "wałek trzymający klawiaturę". Gdyby ktoś miał informacje, które mogłyby mi pomóc, proszę o kontakt na forum, na gg: 7969294 lub telefoniczny: 606286280. Już 3 miesiące czekam na samochód i trochę szału dostaję, a wałka nigdzie nie ma...

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie te silniki, ich budowa, nie te moce, itd

 

do Monterey może być to samo co do Isuzu Troper - te same części silnika i same silnik również

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak spojrzałem na wałek, to musisz mieć cztery wałki.

Mi wyglada, że za kołem rozrządu jest koło zębate, które napędza parę wałków.

Nie widziałem tego silnika na oczy, ale na to mi wygląda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też go nie widziałem na żywo ale na zdjęciach wygląda bardzo ciekawie i okazuje się że są dwa różne silniki 6VD1

Silnik 1 http://forum.planetisuzoo.com/viewtopic.php?t=13189&postdays=0&postorder=asc&start=0

Silnik 2 http://www.rumblemotorsport.com/rodeo/engine.shtml

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tu jest mowa chyba o innych różnych

1

6VD1 SOHC

czyli po jednym wałku na głowicę

i

2 jakiś

24-valve DOHC 3.2l V6 (model 6VD1-W)

- mimo iż holden podaje seryjnie - 6VD1 i jest on z większą mocą niż 1 - może swapy :) jakieś z innego silnika, na połączeniu łańcuchowym?

 

ten z linku Phantom-a, jest jeszcze innego typu niż w/w

tak jak wspomniał ja37, wygląda na 4 wałki, połączone ze sobą po dwa za pomocą kół zębatych śrubowych (silniki Perkinsa bodaj nawet w starych vw lt miały na nich rozwiązany rozrząd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności